Säsongsavslutningar på Kanal 5

2007-12-11, 22:34:34 / Kategori: This is me
Nu har jag tittat på säsongsavslutningen av Ugly Betty, Desperate Housewives och Christine! Tråkigt att allt slutar samtidigt :P
Nu ska jag gå och lägga mig och bli utvilad :P
Bara för att jag inte ska bli mer sjuk så knarkar jag Esberitox, det är tabletter som gör att man blir frisk på nåt sätt :P haha dom är typ äckliga och man ska käka 9 om dan eller nåt sånt där, men jag överdoserar lite eftersom jag har smått panik :P Men asså jag vill tillägga att dom inte är skadliga/farliga på något sätt, jag mår alltså inte dåligt på nåt sätt av att ta för många :P haha
Jag hoppas bara att jag ska bli frisk snabbare :P

Men jaja, nu ska jag sova! Sov gott!
Puss!

matilda

Åå nej!! Jag missade desperate housewives :( *snyft*



2007-12-12, 14:51:36 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?