Så är det =)

2007-12-20, 17:08:47 / Kategori: This is me
Nu sitter jag hemma hos mamma efter en dag i skolan :P
Det är galet mysigt att träffa katten igen! Hon är sjuukt kelig <3
anledningen till att jag är här är för att jag ska hämta Sophias & pappas julklappar :D Jag och Sophia ska ju träffas imorrn och byta julklappar :D Det kommer bli galet mysigt!

Min navel gör skitont just nu :S galet jobbigt :P Snart kommer brorsan och hämtar mig och kör hem mig till pappa :P så sjukt roligt att han har körkort nu verkligen!

Jag har lagt upp en massa bilder på bdb också :P skönt att ha det gjort. men naturligtvis har jag inte min mobilsladd här, så jag kan fortfarande inte tömma mobilen på bilder =/ och där har jag ju bilderna från när jag piercade mig också, så dom är kvar i mobilen :P

Ikväll ska jag ta det lugnt, slå in Phias julklapp och bara njuta av tanken på att det blir Jullov i morgon! :D Yees!

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?