Prov...

2007-12-14, 12:50:00 / Kategori: This is me
okej jag hade just prov om typ Ekologisk hållbar utveckling... Det sööög verkligen! Jag kunde typ ingenting :S och det verkar som om dom andra inte fattar ett skit heller, så jag är ju inte ensam i alla fall :P haha
Men gah, jag har lite ångest för det provet, för typ sammanlagda tiden jag pluggade till det är 1 timme... men det känns som det inte är värt att plugga mer eftersom jag ändå inte fattar nånting verkligen. jag förstår inte mer av det bara för att jag läser det igen :P så det suger..

Men men, skönt att ha det gjort även om det inte gick bra liksom. :P
Nu ska jag ha idrott (teoretiskt) och sen är det svenska. då ska vi tydligen skriva nån jävla uppsats om vänskap... :S fatta tråkigt! typ vad är vänskap, hur ska en riktig vän vara, kan man vara vän med någon som har svikit en, är det skillnad på en vän och en kompis osv...  ni fattar? det känns gaaanska mellanstadienivå typ... galet tråkigt.. jag vill bara typ hem nu, och fixa mig till ikväll :D

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?