One small step for man, but a giant leap for mankind

2007-12-19, 18:11:06 / Kategori: This is me

Nu har jag varit på A'N'T bodyart och piercat naveln :D Galet roligt!
Och det va en ascharmig kille som gjorde det :D Eller två egentligen :P haha det är verkligen ett skitmysigt ställe, och dom är jätteseriösa :D Jag ska dit om två veckor igen och kolla upp den :D Och grejen är att jag trodde ju att jag skulle behöva ha läkstav i nån månad, men jag fick direkt ett smycke med en "diamant" :D Och jag fick välja färg ;) Men jag valde "diamantfärgad" eller vad man ska säga :P Gaaalet roligt!!

Det gjorde rätt ont, men inte så ont som jag trodde det skulle göra :P Jag spände mig typ som en galning :P haha och grejen är att det gick typ långsamt  så det kändes  :P

Pappa har alltid godkänt att jag ska få ta fler hål i öronen och pierca naveln och sånt, men mamma har alltid varit jätteemot det. Det va hon även den här gången. Jag sa till pappa att jag vägrade lyssna på henne nu eftersom jag verkligen ville göra det här. Då sa han som tröst att han skulle ringa henne och övertala henne, men jag sa typ lycka till, eftersom mamma aldrig skulle gå med på det. Men hur som helst snackade dom två med varandra igår, och jag vet inte hur han gjorde det, men han lyckades! Och det här är ett jääkligt stort steg eftersom det typ betyder att mamma har börjat släppa på sina principer :P

Jaja, jag är i alla fall väldigt glad över att jag har gjort det nu :D Och jag är skittaggad tills imorrn bitti, eftersom då får jag ta bort kompressen :D Men då ska jag även tvätta den och snurra lite på den, och det kommer göra ooont! xD Jaja, vill man va fin får man lida pin ;)

Det kommer bilder från piercing-tillfället eftersom min brorsa fotade lite ;) Det är visserligen dåliga bilder, men det kan inte hjälpas :P

Puss!


Sophia

SHIIIT SÖTIS! Gud vad cooolt! Åh, du får visa mig på fredag xD Vad mooodig du är!
Cred åt Anders övertalning också, men han är ju advokat ändå ;D
Haha, vad kul sötis! Älskar dig mest mest mest!



2007-12-19, 18:41:30 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sjäälvklart ska jag viisa det för dig imorrn :D:D haha jaa eller hur, jag fattar inte hur han lyckades ;P haha det är sant xD
Älskar dig meeest på jorden! Och jag saknar dig! Tur att vi ses imorrn!! :D



2007-12-20, 17:10:24 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?