Monday you can fall apart...

2007-12-03, 16:59:20 / Kategori: This is me
Måndag idag ja.. och jag är tröttare än nånsin..

jag ska egentligen plugga, men det går ju inte så bra :P jag får ta och lösa det alltså... och vara duktig och seriös :P haha

Det är typ runkväder (xD) och regnar och mitt hår är fackat :P

På lunchen kollade jag på dagens avsnitt av Andra avenyn :D Galet spännande, men mer säger jag inte :P
Åh, jag vill att Kim (i AA alltså :P) ska skaffa en pojkvän och ha nån att vara bög med :P haha xD

Jag har glömt lite grejer hos mamma, och Micke den lilla skitungen, vägrar att hämta det när han ändå är där... det suuuger...

Och ikväll är det inte Boston Tea Party :S Det är ju galet tråkigt =/ fast å andra sidan kan jag ju gå och lägga mig tidigt ;P haha

Men nu ska jag som sagt gå och plugga!
Ha en underbar kväll!

Puss!

felix

ja, andra avenyn är sjukt bra! men du.. runkväder, är det vid sånt väder man sitter inne och runkar?:p hahahah



2007-12-04, 18:43:10

Sandra

Felix: Jaa det är underbart! haha så kan det ju vara :P eller så är det bara dåligt väder xD HAHA du är skön felix :P



2007-12-05, 21:00:35 URL: http://kalmien.blogg.se

felix

vadå, du skrev ju runkväder. klart jag blev orolig. hahahhaha



2007-12-06, 19:25:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?