Lussebullar!

2007-12-02, 00:07:19 / Kategori: This is me
Idag har jag bakat lussebullar! :D Galet mysigt och faktiskt väldigt lätt!


      

Jag råkade spilla lite mjöl också :P ooops :P


Till midda åt vi wook och en köttbit =) Galet gott!


Och så har vi flyttat runt lite möbler och hängt upp tavlor :P


Nu ser det faktiskt ut som det bor nån i lägenheten ;) haha det börjar bli riktigt mysigt!

Nu ska jag sova, för det blir en lång dag imorrn också ;)

PUSS!

Simon

åhh, lussebullar :D du gillar att baka å sånt va? :P känner mig lite dålig som aldrig gör sånt men imorn ska jag laga mat till mammas kollegor :S haha får se hur det går, men men haha ska börja med att sova ;)



2007-12-02, 01:19:14

Sophia

Det var skitmysigt på glöggen! Din släkt är så söt :D
Och allt du bakat var så gott så, den färdigheten är du ensam om i Sveriges Sötaste Stalkers ;D
Haha, älskar diig galet min lilla sockerbagare! xD



2007-12-02, 18:13:19 URL: http://phiia.blogg.se

Frida

Hahaha jag käka också wook! I looove! :)
Kärlek



2007-12-02, 18:49:02

Sandra

Simon: Haha jaa (a) jamen att laga mat till mammas kollegor är ju bra ju :D hoppas det gick bra ;) ja, sova är skönt!

Sophia: Åh vad kul att du tyckte det :D haha vi typ vek oss av skratt när vi hängde med ungarna ;)
HAHAHAA men du är bra på att lägga upp glass i alla fall ;) haha älskar dig meest gumman!

Frida: Gooott! :D



2007-12-05, 20:46:59 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?