Lucia

2007-12-13, 10:00:04 / Kategori: This is me
Åh, vi har typ luciamorgon i skolan, så vi får lussebullar, pepparkakor och jumust :D Galet mysigt! Och så gick några luciatåg imorse också :P
Kul att jag råkade försova mig i en timme imorse ;) xD Skulle gå upp 05.30, men vaknad 06.35 ;) Och jag gick hemifrån klockan 7.00, så jag hade typ 20 minuter på mig att fixa mig :P Så jag ser inte så pigg ut idag (a) haha :P
Pappa & Tommy satt och kollade på Lucia på tv, så jag gick upp dit och hämtade en lussebulle (a) sen drog jag :P när jag kom hit till skolan käkade jag typ 5 lussebullar till ;) Gott, men jag har jätteont i magen! Inte så konstigt kanske (a) haha :P

Nu ska vi tydligen gå till Konsum :P Men det är så kaaallt! Börjar "riktiga" skolan om 20 minuter..

Ha en härlig dag!
Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?