Lively up your monday!

2007-12-10, 14:09:10 / Kategori: This is me
Nu har jag just haft Djurkunskapsprov och det gick väl inte så bra som det borde känns det som ;P haha men men, jag orkar inte tänka på det just nu :P

Snart slutar vi, och jag ska till stan då och träffa Sophia :D Det kommer bli sjukt roligt, och vi ska planera ett hemligt projekt som vi håller på att snacka om ;)

Enda problemet är att Phia kan inte komma in förrän typ 16.30 eller nåt sånt, och jag kommer komma dit vid typ 15. :P Så vad ska jag göra då liksom? Pappa är på möte hela eftermiddagen, så jag kan inte hänga där, och jag vill ju liksom inte fördriva tiden där själv :P hahah så jag har ingen aning om vad jag ska göra :P men men, jag hittar säkert på nåt :P och det är ju verkligen värt väntan eftersom jag kommer ha askul med Sophia ;) haha xD

Aja, nu ska jag gå klart i skolan :P
Puss!

lovingnurse

hej hej :)



2007-12-10, 20:41:50 URL: http://lovingnurse.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?