Kläder =)

2007-12-01, 16:04:17 / Kategori: This is me
Jag har rotat igenom min och mammas garderober lite grann :P Fick ett ryck att jag ville prova lite grejer :P
Här är resultaten!

image627
Vit T-shirt, mammas kjol (som iofs är förstor..), resårskärp och svarta pumps.



image634
Den här väskan kommer från Spanien, jag har precis fått den av min mammas faster som bor där. Det är det första hon har köpt till mig som jag faktiskt kommer använda! =) Jag gillar den!

image630
Vit T-shirt, Svart Esprit-klänning, resårskärp och svarta pumps.



image632
Mammas tunkia funkar bra som klänning, men om jag skulle använda den nu så skulle jag nog ta ett par svarta strumpbyxor under också.

Den enda outfiten som är med bara mina kläder är den i mitten, med klänningen. Jag funderar på att ha nåt av det här på mig imorrn. =) jag tar det som mamma inte väljer =) och om jag inte får ha några av hennes kläder så kör jag nog på det i mitten :P

Haha hon lackade när hon hittade mig i hennes garderob :P och hon fick damp när jag tog hennes kläder och hon sa att jag absolut inte fick använda det :P men vi får väl se ;) haha

Puss!

Matilda

Åå vad fin du är gumman



2007-12-01, 23:36:37 URL: http://mattiii.blogg.se

Sandra

Matilda: Taack :D



2007-12-05, 20:47:37 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?