Julshopping

2007-12-12, 19:58:43 / Kategori: This is me
Åh, idag har jag handlat lite julklappar :D
Det va jättemysigt!
Först gick jag och Cattis runt och kollade på lite grejer, sen träffade jag mamma och vi fixade en julklapp till mina kusiner, sen drog mamma, så då köpte jag julklapp till henne :P
Sen fixade jag Mattis julklapp och så köpte jag mina och Phias biljetter till Grammis :P
Jag hann med rätt mycket och det var verkligen jättemysigt!!! :D Och dessutom va jag så sjukt glad och snäll :P Jag typ log åt alla stressade människor, framför allt alla kassörskor :P
Okej, jag måste medje att jag brände rätt mycket pengar, men jag har ju redan sagt att jag inte kan hantera pengar :P Det är inte mitt fel, det är bara sån jag är (a) haha :P

Jag ser fram emot att köpa fler julklappar och det jag längtar allra mest till (mer än själva Julafton) är den 21 december! Då ska nämligen jag och Sophia byta julklappar på Anglais! :D Det kommer bli så sinnessjukt roligt, och jag är galet taggad verkligen!!! :D

Puss!

Matilda

Oooh present till mig ;) Men när ska vi byta då sötis? För jag åker ju på julafton så jag har lite tight schema ;) Älskar dig huney



2007-12-12, 21:14:01 URL: http://mattiii.blogg.se

Sophia

Åh i can't wait! Både till att få se vad du har hittat på till mig och till att få ge dig din julklapp! Haha, vi är BÄST på att hypa våra presenter xD
Älskar dig gaaalet!



2007-12-12, 21:36:46 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Matilda: Jaadu ;) Ja eller hur! Vi måste fixa det nån dag nästa vecka verkligen! :D Äälskar dig söt!
Sophia: Jaa elelr hur! haha det kommer bli sjukt xD Jamen det är klart ;) haha och jag är stolt över vår lilla plan också xD haha ääälskar dig! xD



2007-12-12, 23:08:07 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?