Julmys

2007-12-25, 17:43:12 / Kategori: This is me
Har alla haft en bra jul? Det har jag!
Jag ska berätta om mina julklappar när jag har kommit hem till Stockholm =) Men jag kan ju hur som helst säga att jag blev asglad för allihop :D

Idag har vi slappat och ätit massa god mat :P Vi har även varit ute i skogen på en långpromenad med Mille & Jossan :D asmysigt!

Och igår va det hur mysigt som helst verkligen! Kvällen slutade med massa Singstar och Love actually :D Jag har inte sett den innan, och det va verkligen underbar :D jättemysigt julfilm!

Imorrn ska vi åka från Mariefred och det känns sjukt tråkigt, för nu är jag med kusinerna, och dom träffar jag typ inte så ofta, så det är jättemysigt att hänga med dom :D och så är det så sjukt härligt att va här, för man kan verkligen slappna av :D
Imorrn bitti ska jag och min faster Eva åka till brukshundsklubben och kolla på en agilitybana och hoppa lite med the dogs :D myysigt!

Ha en jättemysig kväll sötisar!

Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?