Jullov

2007-12-21, 08:59:45 / Kategori: This is me

Jag tänkte bara informera alla om att jag får Jullov idag! Det känns galet skönt!
I eftermiddag blir det julklappsbyte med SophiaAnglais :D Vi ska filma och dokumentera och sen lägga ut det på bloggarna ;)

image672
Är man glada så är man! Här är vi på en Nickelodeon-grej på Gröna Lund

Ååååh, jag lääängtar efter diiig Sophia!!!! Men snaaart ses vii :D
Älskar dig mest gumman! och hoppas du blir glad över min julklapp :P


Sophia

Åh gumman jag blev så glad att jag inte vad jag ska ta mig till! TACK älskling!
Psst! Lägg märke till tröjan till vänster om mig på den här bilden xD
Haha, love you more than there are stars in the skyyyy! ;D



2007-12-21, 22:31:54 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?