Jag gillare!

2007-12-28, 23:59:24 / Kategori: This is me
Tja tuffingar!

Nu befinner jag mig i Casa de Phia! Vi har det sjukt mysigt!
Under kvällens gång har vi tittat på 5 avsnitt av "Grattis Världen". Just nu sitter vi och väntar på Estland-avsnittet. ;)
Enda problemet är att det börjar klockan 01.20 inatt! Så vi har laddat lite med Red Bull a.k.a Röda Tjuren eller Toro Rojo xD Haha, skämt åsido.

Vi har mejlat en gammal favorit och ska snart hitta på ett tidsfördriv. Eventuellt ska vi göra ett sällskapsspel!
Jag vill upplysa er om att klockan nu är 23.53, och jag har inte somnat ännu! Det känns bra.

Just nu känner jag mig ganska high on life och speedad. Det är så jag trivs bäst.

Imorgon ska vi antagligen ägna dagen åt att shoppa. Bland annat jeans. Dessutom kommer vi förmodligen att gå på bio.

Finley drömmer! Han ligger i sin "säng" och sparkar! Väldigt underhållande! Han drömmer om sin traumatiska simupplevelse som han hade igår. Simlektion. Han kan även låta som Darth Vader, jag funderar faktiskt på om han är Darth Vader.

Sophia viker sig av skratt.

Ha en härlig natt och gör för guds skull ingenting som jag inte skulle ha gjort!

Sophia

HAHA, vad bra det gick med våra shopping- ambitioner xD
Och min hund ÄR Darth Vader... JAG GILLARE!
HAHA, älskar dig mest gumman, tack för idag och igår! ;D



2007-12-29, 20:38:06 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?