It's Friday, I'm in love!

2007-12-07, 09:50:39 / Kategori: This is me
Sådär, nu har jag skrivit ett stycke ur "Friday I'm in love" i alla rubriker den här veckan ;) och nu är det slut :P haha xD
Nu är jag i alla fall i skolan :P Tunnelbanan va jätteförsenad och allt va fuckat :P och sen fick vi veta att datakunskapen va inställd! Fuck liksom :P så jag börjar inte förrän 10.30... känns ju lite lagom surt sådär...

Och idag fyller min storasyster Cattis 20 år! :D


Jag har inga bilder på henne, så jag tog den här som jag hittade på Stureplan.se :D Jag tror den är rätt gammal, men ändå =) Det är bättre än ingenting ;)

I eftermiddag ska jag träffa Sophia Olofsson! :D Det blir galet mysigt! vi ska till Anglais och mysa, och sen ska vi nog hem till nån av oss och titta på Idol finalen =)

Ha en trevlig helg älsklingar! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?