"If you have a problem, I'll be here for you"

2007-12-17, 16:02:21 / Kategori: This is me
Ikväll ska Fredrik Wikingsson vara med i EKG klockan 20.00Kanal 5 :D Galet mysigt! Och Sophia gav mig det glada beskedet att Mando Diao spelar på Cirkus den 6:e Mars :D Och vi ska dit ;) Vi har så galet mycket roligt att se fram emot år 2008! Dessutom ska vi antagligen fira Nyår tillsammans också, så det kommer bli en grym start! :D


Play - Us against the world

För att den här låten är jag & Sophia tillsammans!! :D Den stämmer så sjukt på pricken verkligen!! Och jag saknar henne så det gör ont!! Om inte förr så ska vi ses på fredag och byta julklappar :D Jag är så sjukt excited! :D
Älskar dig sötnos!

Nu ska jag titta på Andra Avenyn :D
Puss!

Sophia

Åh, jag älskar dig sjukt mkt sötis!
Våra invigningar på nya år knäcker xD
Och den här låten är så galet feelgood, precis som viii! Saknar dig också stört mkt, men friday i'm in love! ;D
Älskar dig mest mest MEST!



2007-12-17, 21:56:39 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?