Idag är det Söndag

2007-12-09, 10:30:51 / Kategori: This is me

Haha igår när vi skulle åka hem fick Sara övningsköra xD först va det lite läskigt, men hon va riktigt duktig faktiskt! Skitkul xD
Jag vill också börja köra nu! Så idag ska jag få mina föräldrar att boka tid för en sån där handledarkurs xD Så att jag kan börja köra lite på lovet :P

Haha Saras småsyskon är typ skitsöta :P speciellt lillebrorsan som är typ 9 år :P Alldeles nyss satt han och sjöng inne på toan xD Galet gulligt :P

Snart ska jag ta tåget hem till Stockholm :P och när jag är hemma så ska jag åka till mamma och göra backup på telefonen och sen ska jag till pappa och göra julgodis xD Det blir nog mysigt :P

Sen måste jag in till stan och lämna in min allra mest älskade ägodel, mobilen, eftersom den är ganska fuckad.. :P ljudet funkar ju typ inte, och så stänger den av sig och allt lite då och då ;P haha så jag hoppas det blir bättre, och s¨å hoppas jag att dom har lånetelefoner, för annars måste jag klara mig utan den i ett dygn! det skulle vara alldeles för jobbigt... haha

Puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?