Hundpsykologi

2007-12-07, 11:43:11 / Kategori: This is me
Nu har vi lunch, men eftersom det tydligen ska vara äcklig mat så är det inte ens värt att gå dit... Så jag kmr typ vara vrålhungrig i eftermiddag... men men, det kan jag överleva :P

Vi har just haft Hund och där fick vi lyssna på ett band från när vår lärare var med sin förra hund hos en Hundpsykolog typ. Det var sjuuukt fascinerande! Allting stämmer tydligen och det var sjukt att höra! Och jag vill verkligen gå till henne med Müsli och Milou! (ja, hon pratar även med katter och andra djur)
Fatta skönt att veta vad dom känner och tycker och tänker liksom!

Jag vill sluuuuta skolan nu :P Palla liksom :P Och jag längtar till ikväll :D Det känns återigen som om det va typ hundra år sen vi träffades, men senaste gången va i söndags xD Haha tiden går långsamt när man har tråkigt ;)

PUSS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?