http://kalmien.blogg.se fyller 1 år!

2007-12-12, 19:26:43 / Kategori: This is me
Helloo Älsklingar!

Ja, det är sant, idag fyller min blogg 1 år! Det känns ganska stort för mig! =)
Under det här året har vi blivit ganska tighta, jag och min blogg. Det känns som att jag har utvecklat mitt skrivande lite och dessutom är det skönt att skriva av sig och få ut allt ur huvudet :P En annan fördel är ju såklart alla minnena! Nu har jag ju allting nerskrivet, så jag kan titta tillbaka på massa saker :P
Till exempel alla underbara konserter och möten med olika kändisar! Allt som är värt att komma ihåg.

Åh, jag blir lite stolt över mig själv, eftersom jag har bloggat nästan varje dag det här året. Det var ju lite mer sällan i början, när man inte hade fått in flowet, men nu kan jag verkligen inte sluta skriva! Jag får abstinens om jag inte har tillgång till en dator där jag kan blogga :P
Så det är nog bäst att jag fortsätter! Dessutom finns det ju så sjukt mycket roliga saker att skriva om ;)

Tack till alla er som läser! Fortsätt med det ;)
PUSS!

Matilda

Ååå Grattis på födelsedagen :D "Ja må den leva, ja må den leva, ja må den leva ut i hundrade år" (men då får nog dina barn ta över den om den ska leva i hundra år ;P) Älskar dig



2007-12-12, 21:12:34 URL: http://mattiii.blogg.se

Sophia

Iii, min lilla bloggdrottning! Jag är så stolot över dig och kalmien.blogg.se :D You make a good team ;)
Och du skriver jättebra sötis, count me in som en av dina trogna besökare xD
Älskar diig mest!



2007-12-12, 21:34:59 URL: http://phiia.blogg.se

Simon

Grattis då haha :D grym blogg, fortsätt så ;)



2007-12-12, 23:14:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?