HÄR ÄR DITT LIV, SOPHIA OLOFSSON!

2007-12-13, 18:00:13 / Kategori: This is me

Okej, ladies och tjänstemän, vi har ju lovat att det ska släppas en ocensurerad inblick i Sophias och mitt stalkerliv på våra älskade bloggar.
Så here we go- brought to you by http://kalmien.blogg.se/, inspirerade av "Så tar du ut din lön i choklad" och producerat på ett café på Stureplan- en öppenhjärtlig intervju med Sophia Olofsson, Sveriges Sötaste Stalker!


Berätta något jag inte vet om dig!

Gud, det här har jag inte berättat för någon för det är så konstigt. Varje kväll innan jag somnar måste jag be "Vår fader" xD Inte för att jag är relogös eller något, utan för att det är en tvångstanke. Sen måste jag knacka 3 gånger i huvudet och 3 gånger i väggen.


Okej, det låter ju normalt! ;) Vilken egenskap hos mig, skrämmer dig?

Det som skrämmer mig hos dig beundrar jag dig också för, att du inte riktigt kan lägga band på dina känslor xD Det är underbart när du skriker åt små barn när de vill stå framför oss på Måns-konserter, men en vacker dag kommer du kåra skälla ut typ Paolo Robertos unge, då måste vi ha pepparsprej med oss xD


Haha. jaa det stämmer! Borde kanske akta mig lite med det :P Vilket är ditt bästa minne?

Vi hade varit och sett "Grease" i Malmö med Måns Zelmerlöw (bara det var en turbulent upplevelse känslomässigt xD) och på tåget hem från Malmö skulle vi skriva ett brev till Måns med alla frågor vi inte kunde ställa när vi grät hysteriskt (det var typ andra gånger vi träffade Måns). Du och jag har väl aldrig varit kända för att vara lågmälda, så snart var hela vagnen involverade i våra utläggningar om hur underbar Måns var och hur mycket vi älskade honom. Speciellt tjejen mitt emot dig, som låtsades sova men började gapskratta när vi sprejade brevet med "Amor amor" och gjorde pussmunnar på brevpappret xD Resan tog totalt 4 timmar, stackars, stackars passagerare xD


Om du var en drog, vilken skulle du vara?

Hasch. Galet tankspridd, lite hallucogen och jag skrattar åt ingenting.


Älskar du mig?

Ja, jag älskar att du är sjuk i huvudet precis som jag och att vi delar samma svarta humor. Typ det där skämtet i Kista Galleria, det hade blivit ett jävla liv om jag skrattat åt det med någon annan än dig xD


Vem gör dig nervös?

Alex Schulman. Jag älskar honom galet mycket, men han rubbar mina cirklar helt! Kanske är jag rädd att han ska HATAA mig xD



Alex Schulman

När har du blivit förvånad över oss?

När vi, första gången vi träffade Fredrik Wikingsson, frågade om han tycker Victoria Silvstedt har snygga bröst. Var kom den ifrån liksom? I och för sig tyckte han nog det var rätt kul, i efterhand sa han ju att vi bjöd på "oändlig, ungdomlig entusiasm" den där gången xD


Vi och Fredrik

När förstod du att allting inte var riktigt som det ska?

I Malmö, när båda två började gråta för att Måns vinkade till oss. Han VINKADE alltså, big deal xD Haha, då förstod man ju att vi inte funkar helt normalt xD


Haha ja, det kan man ju kanske kalla att överreagera. Vad är din styrka respektive svaghet?

Jag tror jag är lite för artig ibland, tar för mycket hänsyn till andra fans xD  Det är verkligen en svaghet i den här "branschen", man måste ju ha vassa armbågar xD

Min styrka är nog att jag ofta är galet påläst om kändisarna vi gillar, vet typ var de brukar käka lunch och portkod och så, det kanske låter lite läskigt xD Men det är skönt, för då har man alltid någon att prata med dem om!



Nu har vi varit stalkers i drygt ett år Sophia. Vilken är det största skillnaden från nu och när vi började?

Framförallt har vi blivit bra på att spela mogna xD Vi håller oss, relativt, lugna och diskuterar viktiga saker med våra älsklingar. Förut var det mycket glädjetårar och "vi älskar dig så himla mycket!". Det händer såklart fortfarande, men nu bakom låsta dörrar xD




Vad är du stoltast över och vad skäms du mest över?

Jag är stoltast över att vi blivit så himla tjenis med människor vi drömde om för typ ett halvår sen, if we can dream it we can do it! Jag skäms för att vi ibland skenar iväg när vi drömmer, det slutar ofta med att våra kändismän har dumpat sina familjer för att leva med oss. Det känns inte riktigt okej att drömma om det när de är lyckliga med sina respektive, men vafan, det är våra fantasier! xD


Skönaste kommentaren genom tiderna?

När vi var på BTP hade du och jag skrattat galet mycket åt att när man skulle skriva Pella (namnet på Fredrik Wikingssons dotter) i mobilen gjorde T9 det till Pekka. Men vi kom överens om att inte nämna det för Fredrik, han kanske skulle ta illa upp. Likväl är typ det första jag kläcker ur mig "Pella blir Pekka på T9". Fy fan vad jag hatade mig själv sekunderna efter. Som tur var hade Fredrik fått i sig lite champagne och är typ jordens skönaste, så han tog det hela bra:

"Jag vet! Om jag får en son ska jag döpa honom till Pekka, så går det fortare att skriva i sms".

DET är en klockers kommentar! xD

image671

image152image153
Då och nu

Kolla in min favoritblogg, http://phiia.blogg.se/ om ni vill läsa mina svar!


vera

hehe, vilket tokigt och roligt liv ni verkar ha ^^



2007-12-13, 18:15:23

Tobias

svar: vem älskar inte den liksom!? :D



2007-12-13, 18:38:09 URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Micha

hahah roligt att läsa faktiskt ;) Tack för inblicken i ditt liv =)



2007-12-13, 18:44:40 URL: http://eyeofstone.blogg.se

emelieu

haha vad roligt :D



2007-12-13, 19:05:39 URL: http://celebratelife.blogg.se

sanna

roligt;P



2007-12-13, 19:06:07 URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Petra

HAHAHAHAAHA!!!



2007-12-13, 19:25:18 URL: http://petraodaniel.blogg.se

Simon

haha yey :P kul att läsa :D



2007-12-13, 22:54:17

Jammie

fan va kul o träffa FILIP O FREDRIK! :D avis!



2007-12-15, 21:34:42

Estelle

haha roliga tröjor!



2007-12-18, 16:19:24 URL: http://estelles.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?