Gomorron!

2007-12-28, 13:20:17 / Kategori: This is me
Haha Hej!
Jag vaknade för 12 minuter sen, det vill säga att jag vaknade klockan 13.00!
Iofs va jag uppe till 2 inatt, men ändå :P Jag trodde faktiskt helt ärligt att jag skulle vakna vid typ 11, för det gör jag alltid när jag säger att jag ska sova ut, men inte den här gången tydligen :P haha

Men nu blir jag lite stressad, för jag måste hinna åka till mamma och synka mobilen med datorn och ladda över alla bilder från julafton och hundträffen och sådär. och kanske fixa lite med min nya iPod Nano xD Och sen borde jag åka in till Stureplan (stackars mig, NAAT xD) och hämta min mobil, eftersom den tydligen är klar från reparationen :P
Men jag pallar inte dra till stan idag. och verkligen inte själv. jag försökte övertyga brorsan igår om att han ska köra mig dit, men då vill han typ ha pengar.. och det pallar jag verkligen inte :P

Men hur som helst ska jag hinna med allt detta innan jag tar mig till Sophia :P Jobbigt värre :P Och jag ska börja med att tvätta piercingen (orka!) och äta frukost...

Så vi får se hur det går :P
Men jag kommer i alla fall som sagt att befinna mig hemma hos Sophia ikväll (och antagligen inatt :P)! :D

Ha en skön dag coolingar!
Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?