God morgon!

2007-12-19, 11:02:00 / Kategori: This is me
Jag sov jättegott inatt :D Ifall ni undrade asså ;) Jag drömde om mig, Sophia och Alex Schulman :D drömde att vi träffade honom på Stureplan och han va verkligen jääättelång och han fick syn på oss och kom fram och kramade oss :P och sen presenterade han oss för nån snubbe från USA och så hade han dessutom en stoor Wayne's Coffee-mugg med öl i xD haha :P

jaja, Sophia smsade mig ganska nyligen och droppade en ashärlig nyhet! :D Mando Diao ska spela på Rockbjörnen!!!! :D Fatta underbart! Då får vi liksom se dom både 24:e januari och 6:e mars :D Niiiice!! Jag lääängtar!

Nu ska jag skriva en svenska uppsats, och i eftermiddag ska jag göra en asrolig grej som jag skriver om sen ;)

Ha en skön dag!
Puss!

Sophia

HAHAHA! Jag är kär i dina drömmar! Hoppas du är undermedvetet synsk så de går i uppfyllelse på fredag xD
Mando FFS! ;D
Hoppas uppsatsen gick braa, älskar dig gaaalet!



2007-12-19, 18:44:36 URL: http://phiia.blogg.se

Sandra

Sophia: Hahah :P Jaaamen verkligen! åh tänk om vi träffar honom liksom :D jaa eller huur, Maandoo!! :D haha jag "råkade" inte skriva nån uppsats (a)
Älskar dig mest!



2007-12-20, 17:11:38 URL: http://kalmien.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?