God Jul!

2007-12-23, 23:29:01 / Kategori: This is me
God Jul sötnosar!

Hur är det med er egentligen?
Med mig är det verkligen toppen! Just nu gör jag en av dom grejerna jag tycker allra bäst om. Jag är i Mariefred hos min faster Eva med familjen och mina kusiner :D Det är skitkul! Vi har fixat pepparkakshus och lite julgodis och grejer :D Min kusin Hillen gjorde pepparkakshuset och hon är så sjuukt grym på sånt! Det kommer bilder sen ;)
Just nu spelar vi Singstar :D Så sjuuukt roligt! Vi har 8 olika skivor som vi växlar mellan ;) Vi lär inte komma i säng förrän ganska sent skulle jag tro, och jag känner mig (otroligt nog) inte alls trött just nu :P

Jag hoppas verkligen att alla får en underbar jul!
Puss älsklingar!

amanda rosende

god jul :D



2007-12-23, 23:41:29 URL: http://awr.blogg.se

Sofie

God jul på dig med Sandra. Hoppas du får en härlig kväll :)



2007-12-24, 19:07:26 URL: http://honeybonnie.bilddagboken.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?