Gårdagens mat och lite annat ;)

2007-12-14, 09:07:41 / Kategori: This is me
Åh, igår hade jag verkligen ont i magen. Det enda jag åt igår innan middagen var 8 lussebullar! Sen till middag åt jag pasta med köttfärsås. Liiite dåligt jag mådde :P har inte haft så ont i magen på länge :P haha galet sopigt av mig :P xD

Sen på kvällen pluggade jag Arbetsliv-naturbruk eftersom jag har prov idag... jag kan ju ingenting :S det kommer suga :p men men..

Fick just veta att jag får Mvgdatakunskapen :D Wohooo ;) Det kallar jag gryymt!! :D

Ikväll är det fest hos Jojjo med typ hela gamla klassen :D Det kommer bli jättekul att träffa alla sötnosar igen :D Sophia kan tyvärr inte komma =/ fett synd :(

och Mattilito och jag ska typ byta julklappar idag :D Galet spännande ;) och så får jag skjuts hem från festen med henne :D Fett gulligt! =)

Ha en bra dag!
PUSS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?