Finaste julklappen jag någonsin har fått!

2007-12-21, 22:32:30 / Kategori: This is me

Åååh, idag bytte jag och Sophia julklappar ju!! :D Det var sjuukt roligt, och det kommer bilder om några dagar, jag lovar!
Hon fick en biljett till Footloose den 21 februari i Stockholm, dagen efter att dom har kommit hit :D Vi sitter naturligtvis på första raden ;) Det kommer bli galet roligt!

Jag fick på riktigt världens finaste julklapp av henne! Hon hade gjort en Groupie-box X-mas edition ;) Det fanns personligt skrivna julkort från Fredrik Wikingsson, Calle Schulman, Damn! & Anglais! Och Agnes & Måns singel  "All I want for christmas" och ett supersnyggt linne som hon tryckt där det stod: "Why choose ordinary men when you can chase famous ones?" och en skitsnygg affisch på Jonas Bane (Kim i Andra Avenyn för er som är konstiga och inte vet det xD) som det tydligen bara fanns typ 3 ex av :D Signerad, of course ;) Och en "Privat mejlkorrespondens" mellan oss och Fredrik Wikingsson xD 
Dessutom ligger allt i en jättefin låda som hon har klätt med julpapper, och på insidan av locket är det en fiin bild på oss två! <3

Det är helt ärligt den finaste julklappen jag någonsin har fått! Sophia, du är så sjuuukt kreativ och jag vet ingen som är så klockren på att fixa presenter som du!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag saknar dig redan, trots att det bara har gått några timmar sen vi träffades! Varje sekund utan dig är lite plågsam, men det är det värt, med tanke på hur underbart det är när vi träffas! :D

Åh, nu sitter jag och tittar på min underbara julklapp och bara njuter! Och jag är så sjukt lycklig!
Sophia, tack för att du finns! Utan dig hade jag inte varit någonting! Du betyder mest!


Sophia

Åh gumman, orka att jag gråter av det här! Vi är så jävliga blödiga verkligen! xD
Och vad glad jag blir att du tyckte om julklappen, för är du glad är jag glad- and that's just the way it is! Och det kan ju inte bli bättre än footloose-biljetterna LÄNGST FRAM- jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig xD TACK BEJBi!
Jag älskar dig så sjukt galet mycket, och hade aldrig varit så här lycklig om det inte vore för dig, du är verkligen helt unik gumman!
Och jag tror, att så länge vi är tillsammans kan vi lyckas med vad som helst ;)
Tack för att du finns Sandra Maria Fernlund, jag är så glad att jag har dig!!!



2007-12-21, 22:45:03 URL: http://phiia.blogg.se

Matilda

Skojjar du med mig??? Vet du hur avundsjuk jag är på affischen på Jonas Bane!?! Ååå sitter här grön som häxan i Wicked ;)



2007-12-21, 23:13:26 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?