Back where we belong

2007-12-11, 09:31:20 / Kategori: This is me
Igår var jag och SophiaStureplan, chocking news va? ;)
Vi hade skitmysigt och åt middag på Vapiano (idag igen (a)) och jag åt once again Pasta Carbonara ;) Galet gott! Och vi hade sjukt roligt, som vanligt =)

Efteråt tänkte vi sätta oss på Anglais, men båda två mådde jätteilla för att vi va så mätta :P
Så istället satte vi oss på Espresso House och gjorde lite planer ;)
Jag skrattade så att jag fick riktigt ont i magen! Och jag blir alltid så lycklig av att vara med dig Sophia!!!
Vi är bäst!

Kärlek! <3

Sophia

Åååh vad mysigt det vaar! Orka att jag saknar dig redan xD
Haha, älskar dig allra mest sötis!



2007-12-11, 12:28:14 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?