"All we can do is keep breathing"

2007-12-28, 13:05:38 / Kategori: This is me

OBS! Det här inlägget skulle bli publicerat runt kl 23 igår, men min dator fuckade sig! :P

Och jag är typ sjuk nu.
Och helt slut efter idag.
Jag kommer somna när som helst tror jag. Känner mig typ lite apatisk.
Men det går över när jag har fått sova lite.
Jag går och nyser hela tiden dessutom. Jobbigt.

Imorrn ska jag ju träffa Sophia :D Det kommer bli galet roligt eftersom vi inte har träffats på exakt en vecka då! :D Vi ska droga lite "Grattis Världen" då ;) Och jag ska inte somna (a)

haha jag hade en jättesjuk dröm inatt =) Jag och en person va på krogen och jag beställde en RedBull-Vodka och eftersom jag va minderårig visste jag inte om jag skulle få det. Jag menade ju såklart att jag ville ha ett glas, men killen i baren kom med två en-litersflaskor! Den ena innehöll nån import-vodka och den andra va en skitcool flaska med RedBull. Det kostade sammanlagt 400 kronor! Jag fick en smärre chock eftersom jag inte egentligen hade råd att slänga ut mycket pengar på sånna grejer. MEn eftersom jag nu väl fick köpa så kunde jag inte hålla på och börja tjafsa eftersom jag då kunde riskera att bli utslängd.
Hur som helst. Sen gick jag helt plötsligt med Sophia och vi skulle ut på nån fest. Men sen kom hennes pappa och sa att hon va tvungen att sova hemma, så då fick inte jag heller gå ut. Då gick jag utanför dörren och ställde flaskorna på altanen. För att inte pappa skulle se dom dåra.
Sen på morgonen så skulle jag gå ut och flytta flaskorna eftersom dom stod ganska synligt, och då stod dom precis framför dörren istället. Det fanns ungefär en centimeter vodka kvar och ingen RedBull. Jag fick typ lite panik eftersom dom hade kostat 400 kronor, och sen hade nån sprungit och druckit upp det. :P

Haha ibland kan man ha sånna där skumma drömmar :P Jäkligt rolgit va det i alla fall att drömma om :P Och jag kände mig verkligen nöjd när jag fick köpa alkohol på krogen! ;) haha

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller först ska jag tvätta piercingen :P den har typ blivit lite svullen och gör ont =/ hoppas det är för att den håller på att läka, och inte för att den bli infekterad :P haha

Puss och Gonatt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?