3:e Advent

2007-12-16, 12:01:30 / Kategori: This is me

Ja, idag är det 3:e Advent. Jag har inte reflekterat över det så mycket, men om en vecka är det jul! xD Det blir mysigt :P Jag är klar med nästan alla julklapparna, så jag behöver inte stressa över nånting =) Känns skönt!

I eftermiddag drar hela familjen Fernlund/Grande på julbord på Täby Golfklubb =) Haha det låter ju skabbigt, men det är tydligen ett av dom bästa :P Det blir första julbordet för i år =)

Snart ska jag duscha och börja fixa mig :P Har inte riktigt nån aning om vad jag ska ha på mig.. :S Aja, det löser sig nog :P

Ska ni göra nåt kul idag?


Lördag

Seriöst, du har ju typ inga bilder. Ändå ber du folk kolla på dem?
Det hade varit en sak om du var snygg, men du är ju tyvärr inte det. Nummer två är ju då att skriva bra, men det gör du ju inte heller.
Dags att börja göra mer intressanta saker eller börja visa lite hud. Vilket blir det?



2007-12-16, 20:27:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?