Yees yes

2007-08-13, 23:17:32 / Kategori: This is me
Okeeej sötnötter! Nu har jag klippt mig ;) Malin var verkligen jättetrevlig och asrolig :) och håret blev bra också :)
men asså egentligen ser man liksom ingen skillnad, för hon tog ganska lite liksom, men det va för att jag bad om det liksom :) och sen plattade hon det och det blev snyyggt :P
mys!

Åååhååhåhååhåå jag kan inte sluuta tänka på Joan xD haha varför blir jag alltid så besatt? ;) haha xD
Jag saknar fan Phia redan! haha och jag träffade henne igår xD och jag saknar Matti massor!! och Raoul och Matte och massa fleer :D :D

Och nu på kvällen såg jag, Bella & CallePledge This! med Paris Hilton ;) för Calle brände den och tog med hit :)
och den va ju inte bra egentligen :P men jag kan faktiskt inte rå för att jag gillar Paris :P (och Nicole Richie med för den delen :P) xD

Men nu är jag ju taggad på att börja skolan :P och så är jag taggad på att sticka ut och springa :D:D så imorrn ska jag ju upp 8 (palla xD) och om det är fint väder så tar jag med mig hunden ut och springer lite ;)

Funderar på att dra på Ung 08 i Kungsan, om jag kan få med mig några människor dåra :P

nu måste jag ju fan gå och lägga mig, men jag är jättehypad xD så det blir nog lite svårt ;) men ändåå xD

och jag håller btw på att bleka linnet och trosorna med klorin just nu ;) haha BÄST xD
så nu hoppas vi att dom blir vita!

imorrn är det ju Danny i Kungsan, så jag ska försöka få med lite folk, annars blir det Naty i alla fall ;) ska fråga Phiiia och lite fler folk <3 myyys!

Meeeow det känns som om jag typ har tagit speed eller nåt! Jag skriver typ i 180 ;)

Men som sagt, nu måste jag gå och lägga mig! om jag ska orka vara lika hypad imorrn liksom ;) haha xD

Älskar er mest, det vet ni!! <3<3

Sophia

Gud vad roligt att du gillade Malin, hon är typ skitskön! xD
Hihi, saknar diiig med! Och Måns, och Ola och alla alla alla som sprider glädje i vårt liv!
Älskar dig galet!



2007-08-14, 11:14:56 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?