Var det nån som sa höst?

2007-08-28, 21:45:44 / Kategori: This is me
Skolfotot gick väl typ bra :D

Sen va det lunch typ :P och sen åkte vi to the hunddagis xD Asmygist! Fast fyfaan vad kallt det har varit idag!! Asså det är faktiskt helt sjuuukt hur kallt det är liksom!! verkligen höst-väder nu! =/ fast det är ju lite mysigt också :P imorrn ska jag ta med mig te till skolan <3

Om det är sånt här väder imorrn så ska jag ha strumpbyxor, jeans och ett par av mina nya skor :D Dom med Burberry-mönster på insidan :D ;) mysigt!!

Men grejen är att jag måste köpa stora, mysiga, stickade koftor! Och så måste jag fixa en ordentlig höstjacka! Kan inte bestämma mig för vad jag vill ha riktigt :P har hittat några snygga på Zara och en i H&M-katalogen :P så vi får väl se hur det blir ;)

Idag efter "skolan" (haha jätteseriös dag jue ;D) så hade jag typ en timme att fördriva, så Cattis från min klass följde med mig till Kofi :D Där har jag inte varit på sjukt länge verkligen! Det va jättemysigt och vi satt där i typ 1,5 timme eller nåt sånt :) Mysmys!

Sen träffade jag Sanna, min kusin :D vi åkte runt lite och sen plockade vi upp Gabriel också, hennes pojkvän :D
Sen åkte vi på lägenhetsvisning :D Det va kul :D och jag snappade upp lite nyttig information om hur man ska göra för att verka seriös på visningar ;) det är ju nämligen så att jag och en viss lite Sophia Olofsson ska på en visning på söndag xD *Jag nämner iiinga naamn xD*
Så då ska vi gå och knacka i väggarna och fråga när det är stambyte nästa gång ;) haha det blir en intressant upplevelse xD haha ;)

Iaf, efter visningen åkte vi och käkade thai-matPhi phi vid typ Roslags tull, tror jag det ligger :P
Det va så stööööört gott verkligen! Och jag är fortfarande proppmätt ;) Galet underbart! Har inte käkat thai på skitlänge! älskar det <3

Det va jättemysigt att träffa dom igen, det va typ länge sen :P Och det sötaste nånsin är att dom kallar varandra för Sanster & Gabester xD Dom är verkligen skönast nånsin! <3

Imorrn ska jag och en viss Phizen gå på bio och se "Underbar och älskad av alla" xD Jag tror den är skitbra! Det kommer bli jättemysigt! Vi satt just och snackade om att det känns som om det va jättelänge sen vi träffades nu igen :P Men egentligen är det bara 3 dagar sen ;) haha bra där liksom xD

Nu ska jag gå och lägga mig!

Sophia Olofsson, Du är min drog!
//Sandra

Sophia

Iiii, min droog! På söndag blir det visning xD
Och nu ska jag gå till tåget och möta sig så vi kan gå på bio!
Så see ya sooon ;D
Älskar diiig galet galet galet!



2007-08-29, 17:01:53 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?