Vad är klockan? Sviiindyyyr!

2007-08-30, 20:14:04 / Kategori: This is me
Idag var det en ganska seg dag typ :P haha men Natalia fick värsta skrattdampet på tunnelbanan och bruden brevid henne började garva lite, och då började hon garva ännu mer xD HAHAHAHA! xD Dampunge ;P
Jag kom försent (a) jobbigt läge :P men läraren är sköön så det gjorde typ inget :P

Det va lite tråkiga lektioner typ (tror jag, jag har glömt xD Har minne som en guldfisk ;D) xD
På lunchen gick vi som vanligt till djurrummet och det var som vanligt stängt xD haha bara för att vi har otur ;)
Men jag tror att vi gick och spelade kort istället ;) galet roligt xD Det är ett spel som heter Banka skiten xD och Jennika slår alltid fast man inte ska, så då får vi slå henne xD haha det är roligare än det låter ;)

Iaf, sen hade vi typ nån lektion och mellan den och djursjukvården så hade vi 30 minuters rast, så då gick jag, Frida, Cattis, Lilly, Rebecka och jag hoppas att jag inte glömde någon :P, men iaf, vi gick till Konsum och köpte godis och sesamfrökakor xD som vi har blivit totally obsessed with! xD Mys!
Sen gick vi till Donken och köpte grejer också :P

Sen råkade vi komma lite försent till djursjukvården också xD Haha men vi kollade bara på film, så det va lugnt ;) det va iofs galet skönt liksom ;)

Efter filmen gick vi en snabbis till djurrummet och gosade med marsvinen :D Myys ;) Och så kollade vi på dom störda sköldpaddorna xD hahaa dom ba gick och bet varandra och så försökte den ena para sig med den andra, fast åt fel håll xD Och så typ hoppade den upp och ner och pep xD hahaha fan vad vi garvade xD jäkla mongosar liksom ;D haha xD

image414 

     

Bild 1: Jag och marsvinet Monroe
Bild 2: Sköldpadds-porr
Bild 3: Mer sköldpadds-porr xD
Bild 4: Lilly och Monroe
Bild 5: Mikaela med nåt annat marsvin
Bild 6: Izabelle och det tredje marsvinet :P

Dagens skämt:
- Vad är klockan?
- Sviiindyyyyr! (med Danderyds-dialekt)
xD

Dagens Skönaste:
"Den är som en pokémon!" - Lilly om sköldpaddan som försökte para sig xD HAHA!

Dagens garv

"Kolla, han får inte upp den!" - Emma om ett litet djur på tv som skulle få in mat genom ett hål i väggen xD efter att hon hade sagt det hörde även hon att det blev lite fel ;) 

Dagens mest oseriösa
"Vår konfirmation var den oseriösaste nånsin! Jag blir så besviken på prästen! - Bella om hennes konfa, det roligaste var att hon va seriös när hon sa det xD Hahah det trodde man inte skulle komma från henne ;)

nu har vi precis ätit middag, och jag har typ garvat hela middagen igenom ;) HAHA!! Så jävla kul när Bella & Emma berättade om att dom inte va kompisar på deras konfaläger på Malta xD HAHA dom är ju sköna haha xD

Nu ska jag göra nånting annat :P haha xD

Kyss & Smeek - Rådjursstek



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?