Ung 08, Danny Saucedo & Alex Schulman

2007-08-14, 22:59:45 / Kategori: This is me
Åååh, ännu en superlyckad dag! Även denna spenderades med Sophia Olofsson ;)

Som jag nämnt tidigare skulle ju vi på Dannys sounccheck ;) och för att fördriva tiden innan det så gick på på sex-tipspromenad xD haha i RFSU-tältet xD och båda kände vi en lite obehaglig känsla när tjejen som guidade oss sa så här till exempel: "och här är erat pris för att ni va med på sex-tipspromenaden; en grej som man kan ha kondomer eller busskort i! man får med en kondom, en broschyr och glidmedel, det är jättebra till exempel när man onanerar eller är med en kille!"
Hjälp liksom? haha xD aja, kul va det iaf ;)

Sen gjorde vi armband i ett annat tält xD
Sen va det dags för soundcheck ;) Gryymt kul va det, fast inte alls långt =/ så vi gick bakom scenen för att träffa sötnosen Danny Saucedo ;) Och det fick vi ju såklart (a)
åh han kollar alltid rakt in i mina ögon när vi träffas, och liksom håller kvar så ett tag :D som i Båstad, när han sjöng, så tog han min hand, kollade raaaakt in i mina ögon och höll så jättelänge, och när han var påväg bort så liksom höll han kvar både handen och ögonen så länge han kunde! känns underbart <3
han signade min arm, kramade mig (sådär att vi höll kvar så länge vi kunde igen <3) och så fotade jag honom massor med min mobil, och sen tog han 2 bilder på sig själv med min mobil ;) myyyspys helt enkelt!

Sen gick vi och gjorde vår egen löpsedel i Sthlm City-tältet xD

Sen köpte vi lite grejer och hittade bla en 7eleven som sålde Ben&Jerry's som kulglass!!! xD så jag köpte en smak som inte finns på burk, som hette Chocolate Therapy! sjuuukt gott!

Sen drog vi vidare till Stureplan, men det va typ dött på Sturehof, så vi filmade lite mer till vår film och så skulle vi precis egentligen gå hem, när Phia frågade om vi inte kunde kolla vart Scandic Anglais ligger och jag ba viisst xD för där brukar nämligen Filip & Fredrik och Alex Schulman äta frukost och jobba xD
Såklart vi ville checka out det liksom ;)
sagt och gjort! vi hittade det typ direkt, och gick och snackade om Alex, att han brukar sitta och blogga där, och vad tror ni? Jo, han sitter där och bloggar!!!!!! fatta chocken??!!! Alex Schulman sitter inne på Anglais och vi går förbi!!!
Vi fick såklart glädjdedamp direkt och gick och planerade lite vad vi skulle göra xD
Vi blir alltid så nervösa around Alex Schulman, men vi bestämde oss för att gå in och hälsa :D

Han var verkligen supertrevlig! förra gången vi träffades va det ju ganska kort och intensivt, men det här var (typ) avslappnat och vi snackade om vanliga grejer liksom :) han frågade vilka skolor vi ska börja i, vart vi bor, vi pratade på om stureplan.se, Schulmans stora nyhet som kommer imorrn kl 14 xD och så snackade vi om Calle Schulman, och Katrin och att hon och Alex ska käka 5 kg kräftor ikväll xD och massa andra härliga grejer :P
Vi hade liksom ögonkontakt heela tiden, och det kändes så personligt liksom, fan Phia, vi gör framsteg ;)

När vi skulle in på Anglais så var vi ju helt urflippade, så vi gick från totally Craaazy till Cool som en Isbjörn på typ
0,1 sekunder! xD och vi är fan bra på det här ;) "That's how we do it"! xD

Jag tog btw en bild på Alex med mobilen, men(!) den sparades inte! O_o *buäääh* palla sånt liksom! deprimerande!
men, det kommer fler tillfällen ;)
Eller som Alex sa det; "Vi lär ju ses häromkring snart igen" xD Jaa precis ;) Så är det ;)

och vi ses ju kanske på torsdag igen eftersom Jag och Sophia ska äta frukost på Scandic Anglais, väldigt media av oss!
Vi ska även vara media-klädda ;) haha det går bra nu kompis, det går bra nu ;) oh yes!!

Heelt fantastisk dag igen!! Shiat, kan mitt liv bli bättre eller??! Jag älskar verkligen att leva!

Meest kärlek! <3<3

Sophia

Åh, så underbart! Vi ÄR fan bäst i världen xD
Oändligt mkt kärlek, från en mediahora till en annan! xD



2007-08-15, 11:34:38 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?