Underbar och älskad av alla!

2007-08-29, 21:38:39 / Kategori: This is me

...Det är Sophia det ;)

Det va kuul idag typ :) haah svinigt kallt, men kul ;)
Vi va i Djurrummet på lunchen och gosade med djuren :D bland annat marsvin och skäggagam :D Myyysigt!

Haha jag har typ glömt bort vad som har hänt idag :P Jag, Frida & Cattis lekte lite med Lillys kamera på lektionen xD

Jag och mamma drog till Täbban ju, och kollade lite grejer, sen träffade jag Micke & Pontus och hängde lite med dom :) Sen träffade jag Älsklings-Phia! <3 xD
Vi typ flummade runt lite och fixade biljetter och åt lite :P
sen va det dags för "Underbar och älskad av alla" xD Så stööört underbar film jue!!! grejen är att vi satt och asgarvade verkligen xD HAHA!! Och våra små utfall liksom ;) hahah stööört!! och innan filmen snackade vi lite om Richard Ulfsäter och helt plötsligt i filmen så kommer han liksom!! xD Hahah och han är med ett tag liksom, och snackar och allt <3 åååh vi typ dooog!! :D Älskar honom liksom!
Och det var med en massa kändisar liksom! Okej, duuuh, det va en film med skådespelare! haha men asså jag menar, man brukar inte se såå många kända personer som är bra och som man gillar i samma film liksom! xD Heelt underbart!!

Och kill-huvudrollen spelas av Nikolaj Coster-Waldau och han är helt fantastiskt snygg verkligen! Han är fan ett work of art!! Grejen är att han ser ut som en überhet blandning av Linus Wahlgren och Andreas Wilson <3<3<3 Fattar ni grejen med det eller?! Woow vad snygg han va!

photo of


Haha bilden gick inte att få mindre ;) Och han är fan ännu snyggare i filmen! <3 xD Meow!

Men nu ska jag duscha och gå och lägga mig ;) haha
Förresten, jag har kanske typ blivit erbjuden ett barnvaktsjobb :D Underbart i så fall jue :P ska ringa imorrn och höra hur det blir :D

Dagens citat:
"Acrobatik är en jättegammal konst, den kan man inte bara köpa som man köper en flicka på gatan" -Snubbe i filmen sa världens roligaste grej xD

Mest kärlek! <3

Sophia

JAG ÄLSKAR DIG! Och Nikolaj xD
HAHA, fan vad kul vi hade! Jag ska sååå köpa den filmen när den kmr på dvd ;D
Ha det bäst underbara älskade Sandra Fernlund!



2007-08-30, 07:22:27 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?