Tribute

2007-08-13, 10:17:57 / Kategori: This is me
Har jag sagt hur fucking mycket jag älskar mitt liv?! Herregud vad jag mår bra! Det är nästan så det är oförskämt hur bra jag mår! <3 wow liksom!

och har jag sagt hur mycket jag rå-älskar Sophia Olofsson, Måns Zelmerlöw, Ola Svensson och Måns dansare Joan? <3 Och såklart många fler, men jag känner att det är dom som är viktigast att nämna just nu, just i det här inlägget!

Det är fanimej dom som gör livet så extremt värt att leva! Jag hade inte överlevt utan dom!

Jag älskar er! Mer än ni nånsin kan förstå!
Och Sophia, jag lovar, en dag kommer det bli som det ska med pojkarna ;) No doubt about it! ;)

Sophia

"AND THAT'S MY REASON TO GET UP IN THE MORNING!" xD
Haha, älskar diiig!!!



2007-08-13, 20:06:22 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?