The Ark @ Gröna Lund

2007-08-17, 23:58:09 / Kategori: This is me
Ååh, jag har liksom aldrig gillat The Ark, men dom var ju fan grymma jue!
Det var Jag, Sophia & Joel som åkte in :) och bakom oss i kön in stod det några halv-vita kulor som verkade ganska roliga, sen när vi väl stod på våra platser liksom, så stod alla dom där brevid oss :D och dom gjorde typ halva konserten, för dom var skitroliga xD haha och ba stod och hoppade hela tiden och garvade med oss xD (inte åt oss faktiskt! förutom det där med Norén xD)
och så träffade jag Christian Augustinson :D Mysigt! länge sen :P
och så hälsade vi på Choklad-Joel såklart :D och David of course :D

Men iaf, konserten va ju gryym! Dom körde liksom massa gamla låtar som jag kände igen :D myysigt! Dom bästa var lätt "One of us is gonna die young" och den sista dom körde, har ingen aning om vad den heter, men den va grym och alla lallade med <3 så underbart! känns som en grym avslutning av sommaren och en ashärlig början på hösten! Känns hemskt att säga ju :P haha

Iaf, det allra bästa med idag var ju faktsikt att när snubben som presenterade The Ark presenterade även dom andra konserterna som är kvar nu i "sommar" xD och vi ba visste att han skulle säga att Håkan ska vara där den 8/9 liksom, så då rå-skrek vi xD och sen sa han det allra bästa! det kom som en chock för oss! vi kom i trans! han sa att Månster ska komma dit och langa en konsert <3<3 Åh fyfan vad vi skreeek!! Såååå underbart verkligen!! Helt fantastiskt faktiskt!! Det är fanimej briljant! För då kommer det inte dröja typ ett halvår tills vi får se underverket <3 och dessutom får vi träffa Joan & Tompa <3<3<3 ååh och jag är ju kääär <3<3
Jag blir helt lycklig liksom!

Haha efter konserten stod vi och hängde vid David igen ganska länge :D och så va det två wasted lallare som stod och påstod att dom kände typ alla xD
haha vi stod och garvade åt dom och jag tafsade på alla vip-människor som gick förbi xD haha dom är ju fucking nästan famous jue ;)
jag är sååå kändiskåt!! xD

på tåget hem va det typ väärldens störigaste vita kulor xD Dom va typ fan höga på riktigt xD och kallade konduktören för Maria xD haha när Phia berättade vad hon tänkte på då började jag fan asgarva xD

Dagens citat:
"Man kan ju inte vara V.I.P och vara ful" - Joel, det är så sant, så sant ;)

Aja, nu ska jag soova sötnötter!

Meest kärlek <3<3

sanna

Jag var också där!!
de var grymma.....



2007-08-18, 00:07:12 URL: http://sanna88.blogg.se

Jessica

tack för kommentaren (:



2007-08-18, 14:11:52 URL: http://jssca.blogg.se

Mattii

Jag älskar att du har gjort om på alla små knappar och grejer när man ska kommentera xD Men jo nu till min fråga ;) Fick Joel vårt vykort från skansen? xD hahaha fyfan vad vi var borta då xDxD åå nej nu har jag börjat missbruka xD som du ;) haha nej skojja sötnos! älskar dig <3



2007-08-18, 18:42:30 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?