Sommarkrysset med Måns Zelmerlöw

2007-08-11, 23:30:09 / Kategori: This is me
HAHAHAHA!! Vi har just haft vääärldens underbaraste kväll! Jag och Sophia dåra alltså ;) hahaha xD

Vi har varit på Gröna Lund (the place to be) och sett Måns fucking Zelmerlöw i Sommarkrysset <3<3 Myyysigt! Shiiat vad kul det var!
Och bla BWO, Carl Johan Vallgren & Melody Club var dessutom där :P hahaha oj vad vi mobbade Martin Rolinski i BWO xD haha speciellt jag (a) jag fick typ lite spy-känslor när jag såg honom xD haha och vilken smööörig lååt! Och söta lilla BWO-lovern xD hahah när hon skrek på Martin, såg hon ut nästan precis som jag gör när jag försöker härma en bananfluga xD haahah men hon va ju lite gullig :P och vi mobbade dom tjejerna lite, men sen kom vi på att vi blir exakt likadana när det gäller Ola, Måns eller Snook mfl... xD hahahah xD

Först satt vi med Natalia & Naty & Co, sen fick vi Carros VIP-platser som hon hade vunnit på mansz.se för hon ville inte sitta där xD haha w00t? O_o xD Man tackar liksom ;) och sen när det va genrep så satt vi längst fram och så, och så kom det ett sällskap på 10 pers som hade bokat den raden och vi frågade snällt en tjej om det skulle komma några fler och då skulle det komma 4 till, men dom klämde ner sig så snällt och vi frågade om vi fick sitta kvar och dom ba: "aa nu finns det plats för er också :)" xD vi ba Taack! xD hahaha myyys!

Alltså: We did it again! haha ännu en gång satt vi alltså på allra första raden xD längst fram liksom (a) nanananaa!! Underbart!

på dagen va det förresten stööört fucking varmt! eller asså det är det fortfarande, men speciellt runt 2-3 tiden när solen va som starkast liksom :S vi kom 13.30 och drog 22.00 xD Myys ;) Vi passade på att äta hamburgare till middag, köpa fina kort till Måns & David samt att hälsa på vår efterlängtade Choklad-Joel ;) haha det va fan länge sen :D han hade btw tatuerat in "Sundvik" på sin vad xD haha jag kom på den korkade frågan att fråga varför, men det va för att det va hans efternamn xD haha braa där Sandrii ;)

Det har ju iaf som sagt varit sjuukt varmt och fuktigt hela dagen, så jag och Phia har fått massa head rushes och och jag har jättemycket vätskebrist just nu! så jag har druckit två stooora glas med isvatten nu :P

Vi träffade förresten min faster Eva, hennes man Björn och min kusin Sanna, hennes pojkvän Gabriel och Björns typ barnbarn (kanske det är, vet inte) dom norska tvillingarna :D Asmysigt!! Och värsta sammanträffandet liksom :P hahaha xD
så vi hängde och snackade lite med dom och sen återgick vi till konsertandet xD hahah

vi såg både Soundchecken och Genrepet <3 myys! Varenda gång stod jag och Phia längst fram vid scenen ;) haha xD det gjorde vi såklart också när det var direktsändning ;) haha xD of course, vad tror ni om oss liksom (a) hhahah (ödmjukhet nu kanske, Sandra??? näää! xD) iaf, aaallt va underbart! och 2 gånger på soundchecken så tog Månster mig i handen och typ rå-stirrade in i mina ögon och sjöng xD <3<3<3 (a) myyys!! Och han stirrade in i Phias ögon meeed <3<3<3 och i direktsändningen så råkade han typ slå Phia på naglarna jättehårt så det faktiskt gjorde ont, men det gör ju liksom inget, för det är bra smärta ;) haha Vi måste vara sjuka! xD Jag ÄLSKAR oss! Vi är fanimej BÄST! xD Meow!!

Sen hade ju Phia med sig en videokamera också ;) den får vi inte glömma ;) myyysmys!
Så först "intervjuade" hon väl mig lite om vad vi gjorde och vi förklarade vart vi va och sånt där :P och sen frågade vi varandra vilka våra bästa minnen med sommaren 2oo7 är och det blev mysiga svar <3 och efter direktsändningen så frågade vi Gry Forsell samma fråga in i kameran, och hon svarade: "Det var nu ikväll när ni kom hit och hejade så mycket på Måns!" vi ba awww! Sötis liksom ;)
Sen frågade vi även Måns denna mysiga fråga (a) hans svar blev såhär: "Det är alla konserter som ni har varit på!" och vi ba äännuuu mer aaaawwww!! xD sööötis!
hahah våra egna små smör-ungar ;) myys på dom! <3 det är ju uppskattat att få höra det jue ;)

vår film (typ en sammanfattning) om Sommaren 2oo7 kommer bli BÄST! Precis som vi dåra ;) haha och vi ska ta och kolla på den när den är helt färdig :D:D

som vanligt langade Müntz en heet pose när jag bad honom posa för min kamera ;) haha bilderna kommer senare, när jag har vart hemma hos mamma och fixat :P i'll let you know ;)

Vi har verkligen haft en helt underbar kväll tillsammans!! vi är verkligen oslagbara tillsammans!
Imorrn ska vi btw träffa Måns igeen (a) xD myys! På "Barnens allsång på Skansen" xD hahah vi sa det till honom och han ba: "haha men det är ju för barn" vi ba: "Men vi äääär ju baaarn (a)" xD haha jaa, för vi betalar ju som om vi vore 15 åringar när det gäller inträdet på Skansen (a) *nananaaa*

Men nu måste jag typ gå och lägga mig, eftersom jag måste ju håll mina nya rutiner ;) Lägga mig innan 00.00 och gå upp klockan 08.00 xD det går bra nu, kompis det går bra nu! xD
På tisdag ska jag börja gå upp klockan 07.00 ;) Mmm lycka till för Sandri-hoe ;)

Dagens citat:
"Vilken lallare xD"
Dagens citat2:
Jag:"Jag vill låna Gry Forsells.......FITTA!"
Phia: "Hahaha Vet du vad du just saa??!!" -Jag.. Jag tänkte säga läppglans, men sen välte jag ut en läsk xD och phia brast ut i asgarv xD hahaha wooops! xD

Vi är förresten riktiga Maniac's, jag och Sophia ;) Återigen, Tack för att du finns!

"Tillsammans är vi oslagbara!"
//Soon to be Mrs Svensson

Sophia

ÅÅÅÅH!!! Alltså får man ha det så fruktansvärt underbart som vi hade? Är det inte en smula olagligt att vara så lycklig?!
Haha, vi ÄR fanimej bäst sötis! JAG ÄLSKAR DIG!



2007-08-12, 10:53:14 URL: http://phiia.blogg.se

johanna

Såg på sommarkrysset på tv,ni blev ju typ filmade
hela tiden! Ni verkar vara riktiga fan av måns!



2007-08-12, 11:35:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?