Sommarkrysset igår xD

2007-08-19, 21:46:27 / Kategori: This is me

Okej, jag börjar att skriva om igår när jag och Sophia va på Sommarkrysset ;) Det va ganska tråkigt i början, men sen, sen såg vi Martin Stenmarck och efter det såg vi Linus Wahlgren, Andreas Wilson & nån Christoffer som va regissör till "Hundtricket" xD
Det va helt underbart! Jag fick lugna Phia som fick ett litet menlat meltdown ;) Det va helt underbart att se! Vi gick till P-G för att få en therapy session ;)
Grabbarna va nämligen på svensexa eftersom Linus ska gifta sig! Dom vinkade till oss och skrattade och pekade och kollade :P haha jooobbigt xD

Sen så va det direktsändning och vi blev riktigt inzoomade två fucking gånger! :S palla sånt liksom, jag ser alltid så ful ut i direktsändning =/ :P
haha dagens i-landsproblem liksom :P

men nu har jag glömt bort allt typ, för jag har lite dåligt minne, men fyfan vad underbart det var verkligen!!! Allt va bäst!

Dagens skönaste:
Gry: Får man säga lycka till?
Sean: Öh nej!
Gry: Nähä, skit i det då!

Jag tror väl att det var allt jag hade att berätta om det, för jag orkar inte ta det i detalj :P haha är för trött :P

Älskar er mest <3


Sophia

Meeow vad underbart det vaaar!
Sommarkrysset will be so missed xD
Älskar dig!



2007-08-19, 23:35:16 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?