Skolan börjar imorrn!

2007-08-16, 21:53:55 / Kategori: This is me
Imorgon börjar jag min skola! Då kommer jag gå i ettan på gymnasiet! Djurgymnasiet aka Klappakattengymnasiet! Fatta grejen?!?!?!!
Då är jag fan en stor flicka! svårt att tänka sig fan :p
haha

Jag är så nervös så det gå inte att beskriva! Tror inte nån riktigt förstår det, det är helt sjukt! Jag dör! Jag är fan rädd liksom!
Så människor, räkna med att bli sms-bombade från en rädd liten Sandra, som inte känner nån imorrn ;) haha

Nu ska jag tvätta håret och gå och lägga mig imorrn :S klockan 10.00 sharp smäller det ;)

Önska mig lycka till och håll tummarna för mig ;)

Godnatt kärlekar <3

Sophia

HAHA, 10.01 sharp xD
Åh, det kmr gå skitbra sötis! "I hold my breath and cross my fingers" xD
Lycka till sötis, ÄLSKAR DIG!



2007-08-16, 22:39:43 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?