Sandrus & Phizen goes Grebbestad

2007-08-09, 10:07:27 / Kategori: This is me
Heyheyhey!

Okej här kommer ännu en fet update ;) haha
Jag har ju som sagt varit i Grebbestad (västkusten) med Sophia xD jag kom dit i lördags och vi åkte hem idag.

Lördag 4/8
Jag gick upp 06.30 och fixade mig och lämnade ett sista spår i bloggen xD Det gick bra att åka tåg och jag hade tidningen Veckans nu ;) haha så den lästa jag i typ 1 timme, sen lyssnade jag på musik (ooolaa mest (a)) och sov typ :P Sen snackade jag i telefon, så tiden gick liksom ganska snabbt xD det fanns en hel del grejer att störa sig på med människorna runt omkring xD Phia och hennes föräldrar kom och hämtade mig i Götet ;) och så åkte vi direkt till Grebbestad xD Vi solade lite och åt skitgod mat och glass :D Sen sov vi lite, för det var kallt och så :P sen åkte vi och stod utanför Bert Karlssons hus xD och så fotade jag lite (a)
Sen letade vi efter Fredrik Wikingssons (!) brevlåda och hittade den (!!) och vi typ glädjedampade xD Sen hittade vi hans hus och skrek ännu mer (a) xD hahaha och så fotade vi allt såklart ;) det stod en bil på parkeringen och Fredo är i New York så vi kollade vems bil det va på vägverket och den tillhörde tydligen Peter Wikingsson xD

Sen skrev vi HEJ med snäckskal på en klippa xD vi garvade verkligen heela dagen! askul xD sen åt vi god middag och kollade på En annan del av Köping och Sommarkrysset xD och sen fick vi värsta rycket att vi skulle spela in en musikvideo till 500 miles - The Proclaimers xD Stööört jävla roooligt xD Den blev helt sinnessjuk och asrolig xD sen kollade vi på High Chaparall (nån som är förvånad? ;)) och däckade i soffan xD jag sov verkligen skiitgott xD

Dagens citat: "Vinka och le!" & "Point and laugh!" xD hahaha

Söndag 5/8
Vi vaknade 11, så vi sov 12 timmar xD gick ner på byn och åt glass ;) sen gick vi till utkiksgrejen på berget :D typ feeett högt xD sen åt vi lunch och åkte båt och så blåste det svinmycket xD haha
sen åt vi middag och sen blev det byn igen xD
jättefint väder på kvällen och så xD vi satte oss på en mysig klippa och kollade på solnedgången och lyssnade på dragspel xD och så var det värsta killgänget där som vi typ rådissade xD istället för att snacka med dom filosoferade vi över varför hålor är som dom är xD varför alla liksom krökar så stört mycket och blir alkade och så.. sen kom vi på massa galet bra och trovärdiga anledningar till varför det är så. det är liksom samma sak med kändisar :P
Sen drack vi te på en bänk och hypade musiken som kom från Röde Orm ;D sen hörde vi 500 miles och sprang dit och skrek lite xD sen kollade vi på "Can't buy me love"! Det va typ väärldens bästa film juuue! :D

Måndag 6/8
Phia
köpte ett armband och sen käkade vi pizza på Sjöbjörnen ;) väärldens godaste pizza verkligen! sen solade och badade vi på stranden ganska länge :D Häärligt! Vi träffade Viktor (Hagge) och Lena :) sen sov vi lite och sen middag hemma hos Hagge xD Sen blev det fotbollsmatch ;) Grebbestad mot Sundsvall xD Det va faktiskt skiiitkul! Och Grebban vann med 4 - 2 tror jag :D Wiie! Vi träffade Robin Lycke som va typ väärldens sköönaste människa så vi garvade hela tiden xD haha och så träffade vi Abdi & Christian aka Chrille/Chrull xD också assköna xD 

Sen åkte vi båt med dom killarna och så kom Matti (en kille som spelade i matchen) också och åkte med :P Det va svinkul och typ väärsta vågorna xD vi var livrädda för killarna körde heelt crazy jue xD ;) haha 
sen drog vi runt lite på byn och köpte grejer från bageriet mitt i natten xD sen gick vi hem och soov :D
 
Tisdag7/8
Vi åkte ut på sjön med Hagge & Chrull xD vi åkte runt i typ 1 timme och åkte på vågorna xD Sen åkte vi till en strand och badade, solade och fiskade krabbor och eremitkräftor ;) stöört roligt! xD Sen åkte vi ut låångt ut och typ dörjde (eller vad det nu hette xD det är när man fiskar med en lina efter båten samtidigt som man kör långsamt xD) och vi fick upp 2 fina makrillar ;) Så Chrull fick döda dom åt oss och vi led lite för fiskarnas skull :P och dom blodade ner typ hela båten.. :S ;) Grabbarna blev imponerade av att vi klarade av att få upp fiskar ;) Sen skulle vi försöka igen, men då trasslade sig allt och killarna trodde dom gav oss ett omöjligt uppdrag när dom sa att vi skulle trassla ut tråden xD men efter ett tag klarade vi det och dom ba: "Oj shit, tjejerna är ju typ bättre än vi på att fiska.." xD haha sen köpte vi lunch på Fyren och gick hem alla fyra till oss. vi åt och sen skulle Chrull lära mig och Phia att rensa fiskarna xD Hagge satt och läste tidningen, för han höll typ på att spy xD Jag & Phia också iofs, men Chrull typ asgarvade och njöt xD haha men vi klarade det i alla fall ;) haha vi har fan bildbevis xD sen kollade vi på High Chaparall och dom gillade faktiskt det :P sen skulle killarna ha träning så jag och Sophia gick ner på byn och åt glass och köpte fina stenar till våra mammor xD Sen åt vi våra fiskar och kräftor och räkor <3 yummiee!! xD

Sen åkte vi på släktkalas xD haha askul att träffa Phias släkt och Magnus va typ roligast nånsin xD haha och där var vi typ hela kvällen och så kollade vi på friidrott där xD haha galet roligt vi hade xD
när vi kom hem åt vi yoghurt och sov xD

Ondsag 8/8
Vi solade och badade på stranden xD sen åt vi lunch och packade och det va jättefint väder enda tills vi skulle åka till tågstationen, så det va fett lyckat :D
Tåget gick bra, förutom att det var en ful, störig jävla surkärring som var jobbig med platserna.. jag pallar inte dra hela historien en gång till, men det slutade i alla fall med att jag och Phia satt i Bistrovagnen heela fucking resan till Stockholm.. xD haha men vi underhöll oss själva med att sjunga med i alla låtarna vi hörde xD ;D
"För det är så vi gör det här i Stockholm ;)" xD haha

När jag kom hem gjorde vi sushi och åt.. sen har jag inte gjort så mycket med :P

Veckans låtar är: 500 miles - The Proclaimers & Alla Vi - Friends in need xD haha fan vad vi har haft kul med dom låtarna!

Veckans citat: "When I wake up" xD haha ett exempel är: "Åt kolla den där When I wake up-bilen!" xD hahaha vi har bääst humor!

Jag har verkligen haft heelt underbara dagar med Sophia nu! xD Vi har verkligen garvat ihjäl oss typ heela tiden xD
Tack så sjuuukt mycket verkligen!!

I'm Back In Business!
Massa Kärlek!
//Sandra <3

Mattii

Hahaha undrar hur många gånger du använde "xD" i det här inlägget :P Nästan så man har lust att räkna, hihi älskar dig <3<3<3



2007-08-09, 16:32:19 URL: http://mattiii.blogg.se

Sophia

Åh sötis, vad stört roligt vi hade verkligen! Jag saknar Röde Orm xD Haha, vinka och leeee!
Älskar dig galet bejbi!!!



2007-08-09, 20:30:16 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?