Sandra & Sophia - Sveriges mesta mediahoror

2007-08-16, 21:47:02 / Kategori: This is me
Det var verkligen helt underbart idag :D
Träffade Sophia på tåget klockan 09.50 :) sen åkte vi in till Stureplan lite sådär lagom morgontrötta ;) vi började med att hämta 3 ex var av tidningen QX eftersom Ola är på framsidan av den <3 myysigt! Sen blev det Anglais nästa ;)
Väl där satte vi oss i våra media-outfits och drack juice :P
Sen satt vi väl där i kanske nån timme och myste :)

Sen gick vi till Humlan, dvs Humlegården, och fortsatte lite på vår film xD haha
Sen skulle vi gå till Calle Schulman så vi gick tillbaka till övergångsstället vid Anglais och då såg vi liksom CALLE SCHULMAN himself! mannen vi var på väg till gick förbi oss! Herregud liksom :P
Vi ba: "ursäkta, ursäkta, shit, shit!" till varandra xD han gick och rökte på slutet av en cigg och kastade den på gatan och gick in på Anglais xD han va mkt kortare i verkligheten :P söööt! xD

Vi var båda alltför chockade för att prata med honom xD så istället gick vi hem till hans lägenhet ;) och kom liksom in genom porten och såg "Schulman"-skylten :D udnerbart!
Sen drog vi till Odengatan och spanade in Filip Hammars hus ;)
Sen blev det Stureplan igen och så gick vi till Riche och käkade lunch, som riktiga mediamänniskor gör ;)

Lunchen var verkligen supergod! det var typ senapsströmming med potatis :D Fucking gott!!

Sen gick vi till SOM för att kolla rean och dom ny-inkomna plaggen ;) grymt!
Sen köpte jag ett par svarta ballerina och innan det köpte jag en kalender ;)

Sen åkte vi till Ringvägen för att besöka en viss Ola-söt Svensson <3 men det va så jääkla långt att gå, så vi ska göra det nästa gång istället ;) haha
så vi åkte hem efter det :P

och mamma och jag åkte och handlade. och jag fick en Ben & Jerry's Phish food som lite ångestdämpande eftersom skolan börjar imorrn <3 sött liksom!

Dagens...
...Mest använda uttryck:
Vit kula!
...Glädjedamp: Att se Calle Schulman såklart!
...skönaste: Mannen som höll upp dörren och sjöng "This is why i'm hot" heeeelt fel! Vi pep av skratt!
...Uppvaknande: Indiska säljer fan vintergrejer i Augusti! Hur deprimerande är inte det?! :O


Man kan verkligen säga att det var en fantastisk avslutning på den här sommaren! Det här har varit
Sveriges Sötaste Stalkers - Summer tour 2oo7 och den har varit fantastisk! Så många vi har hunnit stalka liksom! så mycket vi har upplevt! Jag älskar mitt liv!

Det känns hemskt att säga att det här var den sista dagen på mitt Sommarlov :'( Men nu har jag nya krafter inför hösten!

Sommaren är fan livet! Ett stoooort tack till Sophia Olofsson som har gjort allt det här möjligt! Utan dig hade jag inte varit den jag är idag! Och jag hade inte haft ett så fantastiskt liv då!

Älskar er mest! <3<3

Sophia

Ååååh, vilken härlig daaag! xD
Det var fan den perfekta avslutningen på en alldeles alldeles underbar sommar!
Du kmr kicka ass i morrn sötis, jag lovaaar!
Älskar diiig stört, tack för att du finns!



2007-08-16, 22:38:33 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?