Resor och artiklar

2007-08-04, 07:15:10 / Kategori: This is me
Hej hej hallå!

Jao, nu är det såhär, att  jag kommer återigen vara frånvarande en tid framöver xD haha
imorrn tar jag tåget till Göteborg för att sedan dra vidare till Grebbestad med min kära vän Sophia Olofsson xD
jag kommer gå upp klockan 06.30, åka hemifrån klockan 07.20 och sitta på ett rullande tåg mellan klockan 08.10 och 11.17 xD Så om nån har brist på saker att göra så får ni gärna ringa eller dra iväg ett härligt sms till mig xD (a) jag kommer vara uttråkad/sova större delen av resan xD

Åååh, David jobbade ju på Martin Stenmarck-konserten nu ikväll och typ såhär va våra sms till varandra:
Jag: "Jag vill ju va där, men min syrra hade inte råd och så.. =/ Pussa lite på honom från mig ;) haha"
David: "Det blev inga pussar från dig :P men jag fixade två nyckelband som det står Martin Stenmarck på som han signerade till dig och Sophia, alltid nåt :)"
Jag: "Aww fan vad gulligt david! :D åh shit vad glad jag blir! :D Tack så sinnessjukt mycket :D"

Asså kan det bli bättre? hur sööt är man inte om man gör sånt liksom! :D Jag blev så galet glad verkligen!

Juste, nu har jag nyss läst Klick! alltså Aftonbladets bilaga för er som inte vet xD och vet ni vad jag hittade på typ nästsista uppslaget? Min älskling Ola såklart! Väärldens mysigaste repotage jue! Jag blev så sjukt lycklig av det xD
En av grejerna som stod var:
"Om Ola skulle skicka in en kontaktannons skulle den se ut såhär :
21-årig kille, blivande aman. Älskar mat, fotboll, musik, små hundar och Kingen - som är en stor hund.
Jag är filmintresserad och tränar cirka 2-3 gånger i veckan. Bor i en tvåa på söder i Stockholm, men är flexibel.
Söker söt och pratglad tjej som ser livet från den ljusa sidan och som inte är rädd för att få lite skit under naglarna.
"

Det va det! Jag bara önskar att man kunde svara på den annonsen (a) xD haha det känns som om det stämmer ganska bra in på mig i alla fall xD
En sak som dock inte var lika trevlig (fast en bra grej iaf) var att han sa att Tuva Novotny var hans drömdejt som svensk kändis. Det känns lite hemskt, för han får inte gilla nån xD (Haha Sandra goes sotis xD), men det som va bra var att han också sa "men hon är nog lite för gammal för mig." xD haha hell yeah Ola, klart hon är för gammal för dig! Jag då? jag är väl lagom ung? (a) haha xD

En till bra grej är att han fortfarande är singel (a) och ännu en underbar grej är att han är på framsidan av tidningen QX xD Ni vet, gaytidningen som jag och Phia letade efter i hela Täbban och stan, när Måns blev utnämnd till Sveriges sexigaste man och va på framsidan där :D

Feett lovely liksom! Enda nackdelen är att både jag och phia är borta dom närmaste dagarna och har lite svårt att få tag på tidningen.. :S jag har bett Brooshan att ta några ex nästa gång han är i stan, men han tyckte dock att det inte var ett smart drag, eftersom att "jamen tidningen är ju ganska stor, och det är en gaytidning..." haha känsligt ämne eller? ;) haha närå, men sure kanske lite jobbigt om resten av sthlm skulle tro att man va gay. Iofs tror ju typ hela Täby Centrum (iaf tidningsaffärerna) att jag och Sophia är gay xD haha ;)
Iaf, så om någon av mina kompisar läser det här (a) ni skulle göra oss en extreeeem känst om ni, nästa gång ni är i stan, skulle vilja ta några ex till oss xD Eftersom jag vet liksom inte hur länge dom är kvar :S Dom ställen jag vet att QX finns på är Birger Jarlsgatan precis inne vid J. Lindeberg-affären. och sen Blue Fox, en alternative-butik på Gamla Brogatan (ungefär vid Hötorget) xD

Ååh shiat vad jag älskade Ola-artikeln xD Need to save xD mm jag ska ha honom xD and you know it ;)
Phia och jag har fan mycket att bevisa nu, men en dag kommer vi att lyckas, och det vet ni, eller hur? det här är ju vår grej!

Haha Sandra goes predator ;)

Men nu måste jag gå och packa ihop mina grejer (har inte börjat ännu och kom på att jag inte har tvättat, så jag har knappt några rena kläder :S) såhär klockan 00.50 xD You go Sandra ;)

Massa kärlek till alla!?Känn ingen sorg för mig, Stockholm!?Kom ihåg, Sandra loves you! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?