Picknick

2007-08-02, 17:38:58 / Kategori: This is me
Åh vi hade juh världens mysigaste lilla picknick på Ängsan! Det var jag, Sophia, Sofia, Linn, Isabel & Tilla xD gaaalet mysigt!
Jag blev btw förälskad i Matildas systemkamera! <3 åh va mysig den va! och jag gjorde ju (hrm typ) lite framsteg ;) Kul va det i alla fall :P haha och så typ pepprade jag mig själv med bilder också xD jao, som vanligt (a) haha

vi åt lite och pratade mycket och skrattde ännu mer ;) haha galet roligt! Shiat, jag kan liksom inte fatta att Sofia ska flytta till Afrika :S Det är så sjukt på nåt sätt! men hon kommer ju få det skitbra verkligen :)

Sen började det spöregna, så vi sökte skydd i "omklädningsrummet" xD hahah det ser ut som en cell liksom ;) mm very sexy ;)
Sen satt vi och pratade rätt länge <3

sen åkte jag hemski :P
och nu sitter jag och lyssnar på Ola <3 asså seriöst, jag vet inte, men nåt måste ju vara fel med mig xD hahah asså jag får typ glädjedamp så fort jag hör hans namn xD Är det verkligen healthy? eller iofs, det måste det ju vara, för jag mår ju så sjuuukt bra av det xD wiiiiie!!! Asså åh jag blir typ gaalen av honom xD och snaaart kommer hans nyyya skiiva <3<3<3<3 fifan vad jag kommer droga sönder den ;) my gosh, och nåt som jag just kom på är att när man släpper ny skiva så åker man ut på signerings-turné!!! xD <333 wooow liksom, det har vi inte tänkt på Phi ;)

image374
Seriöst, hur kan man inte älska den här skönheten? <3

aja älskar er <3

Sophia

ÅH, vilka heeeta bilder! Stört jävla underbar han är!
OLA-la bejbi, signeringsturné is the shiiit! Och fett bra att han släpper platta nu i höst för då hinner han ju kanske samla på sig lite fler Rockbjörnen-nomineringar (a) Haha, jag toklängtar redan!
Älskar dig mest sötis!!!



2007-08-02, 21:24:30 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?