Mwah

2007-08-10, 13:26:20 / Kategori: This is me
Gaah! ingenting händer! Jag är jätteuttråkad, men samtidigt orkar jag liksom inte göra nånting :S vad är problemet? och jag vill att mamma & Müsli ska komma hem nu! Dom har varit borta i 42 dagar än så länge... det är 5 veckor & 6 dagar! Men nu är det bara 5 dagar kvar tills dom kommer hem! det är inte hälsosamt att vara utan sin mamma och katt så länge! Jag saknar dom!

och det enda jag gör när jag är hemma är ju typ att äta... palla det... :S det är ju inte bra att bara äta typ hela tiden... orkaa... jag behöver faktiskt egentligen skola snart, för mitt liv blir så sjukt ostrukturerat när jag är ledig länge :P jag behöver lite ordning :P nu har jag faktiskt tvättat en tvätt och ska lägg in den andra snart... jag ska till och med kanske dammsuga upp alla dammråttor på mitt golv! Det ni!

<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?