Morrn morrn ;)

2007-08-14, 08:50:56 / Kategori: This is me
Mawhaa nu gick jag i alla fall upp 08.05 ;) det ni ;) hahaa xD
orka!

igår va jag verkligen überhypad där på natten :P
juste, about min blekning av kläderna; det funkar typ inte :S eller asså, jag tror att linnet typ är vitt, men trosornas kanter är fortfarande värsta lila :S men men, jag kanske kan leva med det? ;)

Åååh och jag och Phia ska åka in till Kungsan om ett par timmar och träffa Naty & co och Danny, Göken & Humlan ;) haha myyyspyyys!

men grejen är att själva spelningen börjar klockan 21 typ, men vi vet inte om vi pallar det riktigt, för Phias mamma fyller år på onsdag och min mamma kommer hem på onsdag! <3<3<3 men iaf, soundchecket brukar ändå vara det roligaste ;) så vi får se hur det blir liksom ;)

Nu borde jag äta frukost eftersom det känns som om min mage håller vända sig ut och in av hunger xD
men, vi har ingen god mat här mat =/ aww stackars mig liksom :P

Massa kärlek <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?