Måndag

2007-08-13, 10:01:25 / Kategori: This is me
Yo! Eller gomorron ;) haha
Bra att jag är såå seriös med det här att gå upp klockan 8... idag gick jag upp 09.21. exakt xD haha palla liksom.. jag vill ju soova!

och igår när jag skulle somna så låg jag och tänkte på att ordet vätska är ett väldigt konstigt och fult ord. det är liksom väldigt o-flowigt om ni förstår vad jag menar... och om man säger det några gånger i rad så blir det nästan väska.. xD

vätska vätska vätska vätska vätska

Så där, klart slut från wierdo-fronten xD

Idag måste jag städa mitt rum typ tok-mycket.. =/ för pappa kommer hem och så..
sen ska jag kanske träffa Linn :D och sen klockan 18.00 ikväll ska jag klippa mig hos MalinNikita xD Matti brukar klippa sig där och hon tycker att Malin är jättebra, och det syns så på Mattis hår att hon är grym ;) och Sophia har också klippt sig där och sa också att hon va jätteduktig och så :D Så det blir nog bra :P men jag vet inte riktigt hur jag vill ha håret, men det löser sig ;)

nu börjar det fan regna också.. palla.. fast iofs, det kanske är bra, för då kanske luften blir friskare igen, och inte så fuktig och äcklig som den har varit dom senaste dagarna... ;)
Jag borde bli typ vetenskapsman eftersom jag kan komma på sånna svåra grejer ;) haha xD

Haha igår var jag allmänt geekig och satt och mixtrade med min blogg ;) Men, det funkar inte för mig att byta bakgrund längre! Det stället där man ska göra det är typ borta, jag kan inte hitta det :S

jaja, nu ska jag kanske göra nånting vettigare eller nåt.. xD haha

"When I wake up"
//Sandra <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?