Måndag någon?

2007-08-27, 19:07:57 / Kategori: This is me
Haha jag frågade just mig själv frågan "Hmm, bloggade jag nånting igår?" och sen kom jag på att jag skrev typ 3 inlägg igår ;P haha

Idag träffade jag Natalia på bussen och hon åkte med till Liljeholmen och sen tillbaka till sin skola ;) haha men hon kom ändå  dit typ först xD HAHA!

Det va faktiskt jättemysigt att komma tillbaka till skolan idag :D <3 alla är så snälla och mysiga ;D

Efter skolan åkte jag och tog en runda på Stureplan för att se om jag "råkade" stöta på nån ;) höhö (xD), men det gjorde jag inte =/ xD Fast tur va väl kanske det, för jag var ju själv, och då är jag handlingsförlamad xD haha
Så sen drog jag upp till pappas jobb där jag fikade lite och pluggade matte :P sen tog vi en liten shopping-runda, fast köpte inte kläder iofs :P Eller, Pappa impuls-köpte två fina slipsar, sen köpte vi handkräm, listerine, skavsårsplåster och lite sånt där till mig :)

Sen när vi handlade mat träffade vi Anders Asp, en musiklärare i min gamla (snyft) skola xD och hans lilla dotter Evelina :) Jag fick värsta längtan efter klassen då =/ :P Älskar dom!

Imorrn har vi bannemej skolfotografering! :O Palla sånt! Då måste man ju snygga till sig lite ;) haha
Sen ska vi på studiebesök på Hunddagiset <3 xD Galet oseriös dag ;) härligt!

Aja, men nu ska jag äta middag :D är typ stört hungrig... vår skollunch luktade förövrigt kiss i tunnelbanenedgång! xD Så jag åt inget... palla sånt!

One <3

Matti

Ååå hur gammal var Anders dotter? xD älskar dig



2007-08-27, 19:35:13 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?