lalalaa

2007-08-13, 13:44:32 / Kategori: This is me

Haha bra att det här är mitt typ 6:e inlägg idag (a) nananaaa xD

Och haha härligt att varmvattnet tog slut när jag duschade ;) myyys med typ isvatten xD haha men det är lugnt ;)

och nu är rummet typ snyyggt xD haha eller iaf typ rent ;)

Sen ska jag träffa linn, och efter det så ska jag nog åka hem till mamma och och ladda över bilder från kameran till datorn från Grebbestad, Sommarkrysset med Måns, Joan & Tom och Barnens Allsång med Måns, Joan & Tom xD <3<3
Galet fina bilder :D
jag ska dessutom använda mitt usb-minne för första gången xD
men jag säger till när jag lägger in bilder ;) så ni inte behöver undra (a) xD

imorse fotade jag mina armar (asså autograferna xD) och då kollade jag på det sista minneskortet, och så såg jag dom sista bilderna på Jooaan <3<3 älskling! och den allra sista bilden där, va när grabbarna åkte iväg med bilen och både Måns & Joan kollar rakt in i kameran och Måns langar en sexii pose ;) och Joan ler jättemycket xD <3<3<3 söööötnöötter!! Dom är ju helt underbara!

haopp 4 dagar tills skolan börjar :S hjälp! jag är nervös som en  hääääst!

Pälskar eer <3


Sophia

Haha, din lilla mys-unge! Galet roliga inlägg idag, jag skrattade som en mås (palla våra djurliknelser xD)!
Hoppas du blir nöjd med håret, men allt klär ju en skönhet, Sandra Söt ;D
Haha, älskar diiig galet!



2007-08-13, 20:05:22 URL: http://phiia.blogg.se

Mattii

Hahah va!? Som en häst? Ditt lilla miffo ;) Men vi får bestämma om ridningen sen när vi har fått våra scheman :) Vi får btw också peppa varandra inför skolan, haha vi kommer äga alla hårt xD älskar dig gumman <3<3<3<3



2007-08-13, 21:26:25 URL: http://mattiii.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?