Lååång dag ;)

2007-08-22, 20:35:59 / Kategori: This is me
gick upp tpy 06.30 och åkte till skolan vid typ 8 :P

idag hade vi svenska, engelska, matte, elevstöd (vi gick till Djurrummet xD), arbetsliv-naturbruk och mentorstid :P tror inte jag glömde nåt nu... det va ganska kul alltihop liksom :P och lunchen åt vi i en matsal idag, för det var typ fullt på vår resturang :P men den ligger liksom i vår skolbyggnad och tillhör typ 3 andra skolor där :D och grejen är att det är tydligen typ el-, fordon- och teknisklinje  xD hahha så det va ju baaara killar xD Myysigt ;) Så jag kunde inte riktigt koncentrera mig på att äta xD haha ;) det va skitkul iaf ;)

Jag slutade 16.40 och kom fan hem klockan 17.40! =O Fatta liksom, klockan tjugo i sex kommer jag hem! palla sånt...

nu ska jag väl typ kolla lite i min nya mattebok ;) haha xD

Jag är så sinnessjukt trött verkligen!
och imorrn börjar jag klockan 8! Så jag måste åka hemifrån typ 07.00 :S galet jobbigt!!!

aja det blir upp klockan 05.50 ra ;) det klarar jag väl? ;) nu ska jag typ duscha och tvätta mitt rufsiga hår :P
Meow, jag saknar mina andra kompisar också =/ Awwe liksom =/ Men måste träffa dom snart liksomiiiis!! <3 älskar ju dom :D <3 söta liksom :P aw nu blev jag ju lite sentimental här ;) haha

Jaja, vad har ni gjort idag då? lämna en kommentar, jag behöver lite update ;)

Kärlek hurrni! <3

Matti

Ååå jag saknar dig med sötnos! Nu måste vi träffas, det är
ju sorligt! Vi har bara börjat olika skolor, inte flyttat till varsin sida på jorden ;) Jo vi måste kolla upp ridningen också! Det öppnar en ny Häst&Hund affär i Arninge i övermorgon som jag tänkte göra mina inköp i ;) Jo jag undrar :) Hur lång tid tar det för dig att åka till skolan? älskar dig galet! <3<3



2007-08-22, 22:49:33 URL: http://mattiii.blogg.se

tilla

aaw, honey! saknar dig också, något galet! men shit vad mys med massa killar då ;P annars var det väl bara typ 6 killar i hela skolan, hörde jag av mina...hrm...kontakter xD (phia alltså).
men hör av dig, älskade!
maassa pussar och kramar



2007-08-23, 01:50:12 URL: http://toktilla.blogg.se

Sophia

Åh bejbi, jag saknar dig meed! Fast vi sågs i tisdags, men det känns som fett längesedan xD
Guud vad mysigt med fordons-männen! ;D
Älskar dig mest, mest MEST sötis!!!



2007-08-23, 10:27:14 URL: http://phiia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?