Kick-off

2007-08-21, 15:55:21 / Kategori: This is me
Wiie idag hade vi Kick-off med hela skolan vid Rudan som är typ som Skavlöten, fast lågt bort åt helvete ;) haha xD
Vi hade verkligen skiiitkul! Och så lärde man känna lite treor också :P dom va verkligen jättesnälla :D och Matilda, en av treorna i min grupp, va också på Sommarkrysset i lördags och hon och hennes kompis satt bakom mig och Sophia xD haha jäävligt roligt ;) så vi typ babblade på om kändisar och nu vet alla treor i DPSB-05 att jag är känidskåt xD haha ;) det gör iofs mina nya kompisar också ;)
hahah

Jag har faktiskt skitkul i skolan nu liksom :) härligt härligt ;)
haha jag och Frida skulle ju åka pendeltåget imorse xD det gick inte jättebra för oss från början (a) men det löste sig ;) haha det va typ andra gången jag nånsing åkte pendeln tror jag ;) hahaha xD

Det suger att jag och Phia inte kan gå på McDonald's dagen på Grönan idag, med Ola :'( För det är bara Donken-människor som får komma in =/
Men vi tröstar oss själva med att gå på en Fråga Olle-inspelning ;) haha xD Det kmr typ bli sjukt kul xD

Jag är så sjuuukt trött verkligen! Gick upp 06.10 och har liksom suttit ute i solen heela dagen med jeans.. så det har varit sjukt varmt och tröttsamt liksom :P och så har jag ont i huvudet xD men men ;)

Åh jag vill hem till mamma och lägga in massa bilder från sommaren i bloggen <3 och massa filmklipp xD
Men vi får stå ut ett tag till, okej? ;)

Dagens kommentar:
"Låt moder natur smeka din stjärt!" -Jesscia till Micke xD Båda går i DPSB-05

Meest kärlek hörrni! <3<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?