Jepp

2007-08-02, 09:42:59 / Kategori: This is me
Aww nu har vi varit på flygplatsen och sagt hejdå till Nicho som ska vara i Australien i ett år :S
galet tråkigt egentligen...
gick btw upp 05.30 ;) det ni ;)

aa idag är det i alla fall picknickÄngsan som gäller! xD Myyyysmys! Nästan som back in the days jue! riktigt mysigt!
får ju se till att fixa kameran och ta med den ;D Mys!
men åh, jag som tänkte köpa en B&J, men jag kommer ju typ moppa dit, så jag orkar ju inte stanna eller nåt liksom :P
så det får bli picknick utan mat för min del ;) hahah jag kom på värsta grejen, jag kan ta lite flingor hemma hos mamma och lägga i en plastpåse xD Värsta brighta idén jue ;)

haha för Phias information så går det inte så bra för mig med att verka smart ;D hahaha men jag försöker ju anstränga mig iaf ;) går det bra för dig gumman? ;) xD

Håkan Hellström.. asså jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att han är ful är snygg xD ibland är han ashet och ibland ser han ut som stryk :P men för det mesta är han nog het tror jag :P

Aaaaja, nu ska jag duscha och sen åka bussen hem till mamma för att hämta moppen typ ;) Greeeat xD

  

okej bilderna dåra:
1. ja, för alla ser ju såå frääscha ut sådär en klockan 06.30 ute på Arlanda, eller vad tycker ni? ;) haha
2. Bella och Jag igår på middagen ;)
3. Aww alla syskonen <3 mysmys!

Saknar alla <3
Käärlek!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?