Håkan xD

2007-08-02, 18:43:36 / Kategori: This is me
Åh jag kom på att jag måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig för kläder på Håkan Hellström-konserten den 1 September :D Asså jag har aldrig riktigt lyssnat på Håkan, men idag har jag typ liksom drogat honom :P
and hell yeah, I like it!

Men iaf, grejen är att jag och Phia kommer ju typ "klä oss för att passa in" eller vad man ska säga.. det vill säga, antagligen palestinasjalar och hängslen och hela köret ;) haha kul att få vara en annan del av sig själv för ett tag :P att typ få leka emo liksom :P
Haha xD
jag funderar faktiskt på om jag ska ha mina mörkblåa Cheap Monday jeans, ett vitt linn, svarta hängslen och grön palestinasjal xD Det låter ganska poppigt/emo xD borde väl bli bra liksom :P fan va kul att se honom verkligen! men vi har bestämt att vi faktiskt (för en gångs skull) inte ska köa i flera timmar och stå längst fram, för det kommer antagligen bli rätt mycket slagsmål och då är det rätt bra att stå bak liksom. belive us, för vi vet  ;) vi har the experience xD

Mmm ser galet mycket fram emot den här konserten verkligen! Det enda tråkiga är att Mattias inte kan va med =/

Älskar er <3

Sophia

Åh, i can't wait! Din outfit låter grym ju :D Så får vi typ sminka oss med mycket kajal och röda läppar... Fan vad coola vi kommer bli xD
Haha, älskiiii!



2007-08-02, 21:26:14 URL: http://phiia.blogg.se

tilla

haha! xD jag e feett på =P
fast jag dissar nog hängslen (är gärna mig själv, trots allt =P)
älskar dig tokmycket<3<3



2007-08-02, 21:50:01 URL: http://toktilla.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?